Jacuzzi

Riri

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2024
Hva tenker dere om jacuzzi i graviditeten? Blir ikke klok på all infoen på nett jeg…
 
Hva tenker dere om jacuzzi i graviditeten? Blir ikke klok på all infoen på nett jeg…

*Sniker fra juni*
Vi har jacuzzie hjemme og jeg har brukt den hele gravditeten, bare pass på at du ikke blir overopphetet, men da sier gjerne kroppen i fra i form at du blir uvel og svimmel! Greit å ha noe drikke med også :D kos deg!
 
Hva tenker dere om jacuzzi i graviditeten? Blir ikke klok på all infoen på nett jeg…
Jeg har vært i spabad hos en venninne. Satt faktisk nede i 2 timer, men tok pauser og passet på å ikke bli overopphetet! :happy: Ville kanskje unngått offentlige, der man ikke vet hvem eller hva som har vært i, eller hvilke hygienetiltak som er gjort.
 
Jeg har vært i spabad hos en venninne. Satt faktisk nede i 2 timer, men tok pauser og passet på å ikke bli overopphetet! :happy: Ville kanskje unngått offentlige, der man ikke vet hvem eller hva som har vært i, eller hvilke hygienetiltak som er gjort.
Vi har et hjemme, så tenkte bruke det :)
 
jeg har brukt det med måte før. Ikke sitt for lenge så er det ikke noe problem, lytt til kroppen :)
 
Lurt å holde seg unna offentlige, tenker jeg. Fort gjort å få urinveisinfeksjon siden det sitter så mange forskjellige oppi der, og uvi kan være ganske skjult mens man er gravid
 
Back
Topp