jabbetråden 19.okt'10

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen!

God morgen! [:)]

Det er så mørkt ute om mårran nå, jeg føler at jeg står opp midt på natta!

Tar snart med meg ungene på trening, jeg skal på PulsSpinn. Etterpå blir det biblioteket og butikken, før hjem og dusje og fikse meg til jobb. Jeg begynner egentlig kl 15 i dag, men siden jeg ikke har barnepass før nærmere 15.30, så kunne jeg komme til 16. Usikker på om jeg jobber til 19 eller 20, men uansett, etterpå er det rett hjem og slappe av.

I kveld er det Grey's, og så er det natta. I morgen har jeg fri, og det blir godt! [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

ja, her sitter vi og ser på barnetv[:)] maria dro på høstferie i går, og bare et stk barn hjemme er jo ingenting! var å tok stingene i går, tok over 1t faktisk[&:] og da ble jeg sykmeldt ut uka, trodde bare hun skulle si at det skulle være litt vondt, men neida. så nok en rolig uke og det er deilig[:)]

T skal en tur i bhg og løpe av seg litt, men jeg gjør litt husarbeid, handler og slapper av litt. dagene går fort!

ha en fin høst-tirsdag[:)]

Innom en rask tur før dobbeløkt på trening med spinningtime først og deretter styrketime. YEAh for å ta det rolig liksom....

Jada... her sitter jeg, og mini er hos naboen.. igjen[8D] Prøver å lokke dem ned her, men mini liker seg så godt der oppe. Og naboegutten er mammadalt[8D] Går utifra de gir beskjed hvis det er nok. Jeg har tydelig sagt fra at de må sende dem ned her også.

I tillegg kom jeg på at vi snart skal stille klokken. Er det tilbake?? I såfall gruer jeg meg til å få mini til å sove lenge nok igjen...[&:]

Klokken skal stilles tilbake ja Delia.

Hjemme fra jobb! [:)] Blir rolig kveld her, Grey's og sambo på sykkeltur. Fred og ro for a mor, med andre ord! [:D]

Ha ha de som er med på Sinnasnekkeren i dag kjenner jeg godt[:D][:D]

Ellers har jeg jobbet i dag, spist middag, trent dobbeltime, lagt N og nå skal jeg slappe av[:)] Gubben er på middag og forball med kompisser. Ja ja..... Nicholas har faktisk vært blid og fornøyd i hele dag, og mammaen trenger slike dager også kjenner hun[:)]

Gurimalla ble action på Januar 10. Vi tror vi har avslørt et troll der. Fikk helt flashback til "Savhanna sin mamma"!!![&o]

Her er det rolig, mannen jobber kveld denne uka så jeg sitter her alene mens de søte små sover. [:)] Straks Greys.

skal se grey's i dag eller i morgen, sånn get-boks er ikke dumt har jeg funnet ut. tar opp alt mulig jeg nå[:D]

Back
Topp