Jabbetråd søndag 10 oktober

Buffi

Forumet er livet
[:)]

Da var trekløveren våkne lurer på om jeg skal lage frokost snart[8|] kjenner jeg er sulten gitt

Ser ut som været blir bra i dag og[:)] [:)] så da stikker vi nok over til den nye barhagen her og leker vil jeg tro[:)]

1 stk aktiv 1 åring på fang

God morgen! [:)]

Her sov ungene til 8 i dag, og det var nødvendig deilig. De har våkna litt tidlig de siste dagene, og vært deretter i humøret.
Ida er invitert i kirka i dag, for å få Kirkeboka. Hun er jo ikke døpt, men hun har lyst til å dra, og jeg har også lyst til at hun skal få boka, så da tar jeg med meg begge ungene og drar. Sambo blir hjemme, da han er hjernevaska til å synes at kirka er teit og unødvendig [&:] Mamma og pappa hadde lyst å være med da, så det blir jo koselig! [:)]
Resten av dagen blir det nok mye kos, og oppladning til en ny uke. Får se om vi stikker ut en tur etterhvert vi og.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

først svømmehallen, så ned til jobben å ta reklame bilder[:D]

Er så koselig med den kirkeboken, lillemor fikk den for noen uker siden.

Selskapsdag i dag for den nydelige, snille, flinke, smarte jenten vår som fyller fire år 10.10.10[:)]

Nå bader faren henne og etterpå må vi nok ut og teste sykkelen[:)]

ORIGINAL: McMor

Er så koselig med den kirkeboken, lillemor fikk den for noen uker siden.

Selskapsdag i dag for den nydelige, snille, flinke, smarte jenten vår som fyller fire år 10.10.10[:)]

Nå bader faren henne og etterpå må vi nok ut og teste sykkelen[:)]

Gratulerer så mye med dagen til lillemor! Håper dere får en kjempefin dag, og at sykkelen faller i smak! [:D]

Enig med samboeren din jeg og Skrållan!!

Hurra for snuppa di McMor!!

Jeg har sett Brennpunkt om barneverninstitusjonen Krageviken. Interessant og spennende da det jeg har vært der med barneverntjenesten da jeg jobbet der, og det er den kommunen jeg jobbet for som har annmeldt lederen ved institusjonen. Mye som har skjedd siden jeg var der tydligvis, så dette var helt nytt for meg gitt. Håper det blir bedre for barna der med ny ledelse der nå.

Ellers er det o'store sløvesøndag i heimen. Brude vært på puls spinning kl tre, men trives altfor godt på sofaen nå..... senere i dag kommer sjefen hjem også da pappaen ikke får levert han i bhg i morgen tidlig.

Er ikke noen ivrig kirkegjenger jeg heller, men når Ida har kjempelyst til å dra, så synes jeg ikke at jeg kan nekte henne det - eller snakke stygt om det foran henne. Hun er litt interessert i kirka og alt som har med kirka og kirkegården å gjøre, så da får jeg bare stille opp på det jeg stille opp på må.

Dere skulle sett Ida i kirka, noget stolt frøken! [:)] Hun turte ikke gå frem selv da, men det visste jeg jo på forhånd. Ellers satt både Tobias og Ida fint i ro, og fulgte nøye med.
Etterpå dro vi på sykeheimen, på besøk til min mormor. Hun skal være der frem til torsdag, på sånn prøveplass, så de får se om hun trenger mer hjelp eller kan være hjemme hos seg selv.
Nå blir det litt avslapning mens Tobias sover, og Ida leker med Barbie [:)]

kirkeboka har jeg helt glemt jeg, gleder meg til thomas skal få[:)] maria fikk både i kirka der jeg er i fra og her så hun har 2 stk[:D] syns det bare er gøy jeg da.

i dag har jeg sett maaange episoder "unge mødre", har tatt opp den siste tida så jeg skulle ha til denne sykmeldingsperioden. guri malla så blonde enkelte er! blir helt flau noen ganger jeg i går så jeg x antall episoder grey's, litt moro å, ikke ofte man har sjansen til sånt.

ellers har jeg hatt besøk av hjemmesykepleien, 2 dager til så er jeg ferdig med sprøytene. såret gror fint, inget gugg og bare velstand[:)]

i morgen får jeg besøk, jippi!!! gleder meg!!

Å gud, er glad denne dagen er over[&:][&:] Svidde en diger gryte med stroganoff! Sendte svigermor på Esso så hun fikk tak i nye poser, bånn gass steke frossen kjøttdeig og så koke ny gryte. I tillegg var ikke risen skikkelig kokt. Føler meg litt mislykka nå ja[&o] Blir lenge til jeg prøver meg på middag til 17 igjen....

Resten gikk greit, og alle spiste og tok det fint så det var nok verst for meg[&o]

Hehehe... McMor: Høres ut som noe jeg kunne klart!![:D][:D]

Og angående kirkeboken... fikk brev om det, men jeg glemte det helt jeg. Hvor får man den da????[8|] Var på krabbefest i går. Fantastisk god mat, reker, krabber og russiks krabbe[:D][:D][:D] Nammenammm.... Jeg kjørte da jeg skulle i barnedåp i dag og manne drakk. Tror pinadø jeg må skjenke han oftere for det var jo rett og slett koselig[8D][:D][:D]
I dag var jeg i barnedåp til sønnen til min stebror[:)] Og de hadde pinadø giftet seg på fredag uten å si noe... Så det fikk vi på storskjerm før vi spiste. hehehe.... snakk om overraskelse[:)][:)][:)]

McMor: Uff, så leit... [&o] men bra du i det minste fikk servert gjestene mat, det gikk jo bra! [:)]
Delia: Aner ikke hvor du kan få boka jeg? Du kan sikkert høre med kirkekontoret, eller noe sånn?

Jeg er ferdig med Zzzzzzumba, nydusja og ungene er lagt - kan det bli bedre? I tillegg driver sambo og baker grove rundstykker, men det er lenge til de er ferdige, og jeg er sulten...

Back
Topp