JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

gratulerer, dette du du feire!!

hva hadde du søkt?

må si jeg føler med dere som har sittet og ventet på svar på om dere har kommet inn her og der, nervepirrende å ikke vite sånn bare uker i forveien [:-]

sjeleglad for at jeg er ferdig utdanna [:D][:D]

Tusen takk for det[:D][:D] Hadde søkt på førskulelærar utdanninga eg[:)][:)] Ja det har vore spennende, men samtidig veit me akkurat kor lenge me må vente så[:)]

så spennende, ser det er et overtall her inne på BV som jobber med mennesker i form av omsorgsarbeid og jobb i skolen/barnehagen [;)] 
de er godt noen tar de jobbene, så vi andre som ikke er så omsorgsmessig anlagt kan jobbe med andre ting [8D]

Eg er i ekstase over at eg kom inn (enn om eg mistenkte at eg ville komme inn) 

Så gøy da svartengel[:)] jeg var ferdig utdannet førskolelærer i fjor[:)] verdens beste yrke!!! en fin utdannelse også synes jeg[:D] MASSE lykke til!! hvordan skal du egentlig gjøre det når babyen kommer forresten? skal du ta permisjon da, eller fortsette på studiene?? *bare litt nysgjerrig* [;)]

ORIGINAL: Amaryllis

Så gøy da svartengel[:)] jeg var ferdig utdannet førskolelærer i fjor[:)] verdens beste yrke!!! en fin utdannelse også synes jeg[:D] MASSE lykke til!! hvordan skal du egentlig gjøre det når babyen kommer forresten? skal du ta permisjon da, eller fortsette på studiene?? *bare litt nysgjerrig* [;)]

Det blir permisjon frå februar ein gang, litt usikker på endeleg termin så[:)] Men året etter, så skal eg fortsette å studere, så får me sjå når nr 2 vil kome[8D]

ORIGINAL: Svartengel

Det blir permisjon frå februar ein gang, litt usikker på endeleg termin så[:)] Men året etter, så skal eg fortsette å studere, så får me sjå når nr 2 vil kome[8D]

Ok[:)][:)] lykke til da!! [:)] tror nok du kommer til å kose deg[:D]

ORIGINAL: Svartengel

Ok[:)][:)] lykke til da!! [:)] tror nok du kommer til å kose deg[:D]

Eg veit eg kjem til å gjere det, har alt jobbet ei god stund i bhg samt eg begynnte på utdannelsen i fjor, før ryggen låste seg igjen. Men denne gang skal eg ikkje verte sjuk!! [:)][:)] 

Takk for det[:)]

ORIGINAL: Pink moon

Gratulerer så mye til deg!!! [:)][:)][:)]

sååå flink du er [:)][:)]

Har jobbet for dei gode karakterene mine og hardere skal eg jobbe no[:)][:)]

Gratulerer så masse :)

Grattis, så gøy da! [:D] Huh, jeg er så glad jeg er ferdig med skole altså, men det er kjempespennende å begynne på et nytt studie [;)]

Så bra, da!!! Masse gratulerer til deg!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp