JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~Skorpionen~

Betatt av forumet
ENDELIG (!!!!!) sover guttungen om natta!!!

Han har våknet 2-10 ganger hver eneste natt siden han kom til verden, men nå har vi i desperasjon tatt kontakt med homeopat, han fikk noe vidundermiddel, og nå sover han!!!

Herregud, det er så deilig! Måtte det vare evig!

Måtte bare dele det med dere godjentene (og gutten..).

Åååååh så utrolig herlig :) det merkes godt altså :) SÅ fint at det funker altså :)) 

Hørtes vanvittig deilig ut!!!! GRATULERER!!!

Wiiiiiii! Så bra! Nå ble jeg glad på deres vegne!

Dèt har jeg ventet på, for det unner jeg deg virkelig. Du får et stort HURRA! fra meg. Det må være godt. emoticon

Ååååh! Måtte det vare og rekke til han blir tenåring og natterangler :D Hvor lenge sover han hver natt? (Kanskje jeg må plukke opp noen tips, hehe)

Ja, det er utrolig deilig!!

Nå tror jeg kanskje han luktet at jeg skrev denne tråden, for nå har han faktisk vært våken to ganger bare i kveld... men jeg satser på at det er et forbigående problem!

Escuro; nå sover han som regel fra 19-20 til ca 06.30. Han er ikke heeelt stabil ennå, men nesten!

Gratulerer så masse. Det er velfortjent

Ja, det er utrolig godt!

Mennehh... I natt har han vært kjempeurolig og har sutret sikkert 10 ganger der jeg har måttet trøste han for å få han til å sove igjen. Jeg lurte jo litt på om han kanskje var syk, men i dag morges var han jo i knallhumør, så jeg sendte han i barnehagen... Det gikk ikke lange tiden før jeg fikk telefon, nei, da hadde han fått diare:(

Trøsten er jo at da var det antageligvis en grunn for at han var så sutrete i natt. Håper på snarlig bedring!

Uff, stakkar lille :( Hvordan har det gått med han i dag? Håper ikke dere får det alle mann nå da :(

Takk som spørr, Escuro:)

Allmenntilstanden er fin og han har god matlyst, så det går jo egentlig ganske bra. Han sutrer mye og sover lite, han har tydelig vondt i magen (..og så er han jo fryyyktelig sår i baken etter hvert..).

Nei, har har jeg gjeninnført antibac i håp om at ingen andre får det;) Det orker jeg ikke nå (er jo offshoreenke for tiden...).

Så kjekt!! Søvn betyr mer enn vi tror!! 

Back
Topp