JAAAAAAAAAAAAAAAA :D

t0mmelise

Forumet er livet
Endelig er jeg inne på bv igjen 
Det har vært så frustrerende å bare kunne lese men ikke svare i noen tråder for man blir konstant utlogget :( 

Men nå prøvde jeg for ti tusende gang å skrive ett innlegg og da gikk det :D jippiii :)

Jeg har lest og vært her hver eneste dag men uten å lagt igjen noen spor.. hehe.. utrolig gøy å lese om alle ordinære ultralydene folk har vært på :D 

Også har jeg ett lite spm.. etter at DinaF skrev en tråd om at hun hadde kjøpt angelsound ble jeg faktisk bitt av basillen og kjøpte en i dag 
Klarte meg uten i forrige svangerskap men nå måtte jeg bare ha for gøy.. har vært litt imot det i og med at man kan bli redd/frustrert av å ikke finne hjertelyden men tenkte jeg skulle gi det en sjanse i og med at så mange hadde positive opplevelser av den :)

Men til min skuffelse så finner jeg bare min egen hjertelyd 
Noen tips til hvordan jeg kan finne den? Når er det lettest å høre den? hmm.. jeg er så spent.. har ikke vært hos jm ennå å fått hørt den så jeg vil jeg vil.. Hehe..

Benytter også anledningen til å ønske alle en riktig god helg :) 

Kan tenke meg at det er over middels frustrerende å ikke få kommentert eller noe! :) doppler er jeg veldig glad jeg kjøpte men hadde det ikke vært for at jeg brukte lang tid på å finne den første gang hadde jeg aldri klart å finne den fort hver gang! Men bare vær tolmodig så skal du se du finner den til slutt! Jeg er 15+3 og finner den ganske langt nede mot skambeinet enda:) lykke til :)

Det er bare å være tålmodig, så kommer den nok. Er selv 16+1 og må lete ganske langt nede selv. 
Første gang jeg prøvde så kunne ikke jeg høre den, men når min samboer skulle høre etter var den der. Jeg hørte etter en annen type lyd tror jeg, en mye klarere dunkelyd på en måte. Det hender fremdeles det tar litt tid før jeg finner den men da er det som regel fordi den lille sparker vilt;) ELsker å høre den lyden;) 

Wee =D Grattis ;) Jeg finner hjertelyden når jeg ligger på ryggen, og tar den på sidene av livmora.. bare prøver meg fram egentlig.. men må presse den ned da, men ikke sånn at det gjør vondt =) Men det er bare å prøve å være tålmodig.. Kan hende morkaka di ligger forran? Da er det ikke så lett å fine den har jeg hørt.. Men du finner den nok tilslutt =) Prøv om kvelden, rundt lunch tider eller morran.. da er det lettest å høre leste jeg på den pakka mi..

Tusen takk for tips :) da skal jeg prøve igjen nå når jeg legger meg :D står at en maks skal prøve 3 gang om dagen så jeg håper det går bra med 2 :D 

Jeg har morkaken bak, hadde det forrige gang også så jeg trodde dette va easy peasy, men den gang ei.. men jeg skal være mer tålmodig denne gangen :D kanskje jeg ikke hadde den langt nok nede.. men står at man bare skal prøve i 3 min før man må gi opp, følger dere dette??? 

Var veldig frustrerende å bare lese og ikke kunne svare :( jeg er jo så kakle sjuk :D hehe..
Vært sykemeldt i ei uke nå og har en igjen.. bronkitt og overbelastning sa legen min.. slitsomt å gå å hoste hele tiden og brekke seg sånn at man spyr enda mer 

Har dere funnet på no kjekt i helgen? :) 

Jeg leter til jeg finner den jeg.. hehe. men som sagt tidligere så ha tålmodighet, kommer nok etter hvert.. =)
Kjedelig å være syk da =( Får ha god bedring!
Har vært på familie samling i dag, har en lillebror som ble 18.. Så nå sitter jeg her og koser meg med litt snacks å nyter livet egentlig =)
Enn du da? Gjort noe spesielt?

jippiiiii, jeg fant jeg fant :D etter god tålmodighet, takk for det tipset :) 
var rett under navlen på en måte, og måtte presse litt.. åååh, nydelig lyd <3 

Gikk å la meg tidlig i går, ødelagt i hele kroppen så det ble ikke så god lørdags kveld her :( i dag derimot, kose meg med prinsessa mi også på komle middag til mamma og co 

Det er bra du fant den da =D Helt hærlig og høre på!
Det hørtes hyggelig ut kose deg masse i dag da =D

Jeg er snart 18 uker på vei, og har heller ikke hørt den enda.
Har prøvd med min angelsound og legen har også prøvd, men finner den ikke.Så jo at babyen levde på UL, men de glemte å ha lyd på.
Men jeg har forranliggende morkake, så de sa det kunne ta laaang tid før jeg fikk hverken høre eller kjenne noe.
Jeg mener å ha kjent liv, men skikkelige spark mente de kunne bli vankelig å kjenne med det første.

Back
Topp