Jaaaaaaaaaaaaaa=))

Cizza03

Forumet er livet
Det første egget overlevde opptining i dag=)) hihi=))
så da har vi fortsatt 1 egg igjen på frys=))
egget de tok ut idag var akkurat sånn som det var etter at de befrukta det før de fryste det ned...*tjihi*
NÅ SKAL JEG BLI GRAVID...

Åhhhhhhhh.....det var da flotte nyheter, krysser fingrene for at dette er gullegget og at du kan få 9 mnd ferie og litt til før søskenforøkelse, dersom dere ikke blir skremt av frysebabien da.......håper at dette blir virkelighet da vennen.

Så bra!!! Blir spennande detta her[:)][:)]

så fantastisk[:D] kjempe flott[:D]

nå er det virkelig din tur[:D]

Ja det håper vi oxo på=)) dette må være gull-egget...alle gode ting er 3 ikke sant=)) dette blir 3.gangen jeg setter inn egg...hihi[:)]
ååååå...det hadde vært så gøyt om d gikk bra,da får vi ha med baby til syden i påsken neste år[;)] er invitert med svigers da,så det hadde vært alle tiders m en nyfødt baby da=)) hiihi=))

hvordan er formen din Twinanne?

ORIGINAL: *Levende Lys*

så fantastisk[:D] kjempe flott[:D]

nå er det virkelig din tur[:D]

jaaaa ikke sant=)) jeg håper det azza...=))

ORIGINAL: CiZzYeN

Ja det håper vi oxo på=)) dette må være gull-egget...alle gode ting er 3 ikke sant=)) dette blir 3.gangen jeg setter inn egg...hihi[:)]
ååååå...det hadde vært så gøyt om d gikk bra,da får vi ha med baby til syden i påsken neste år[;)] er invitert med svigers da,så det hadde vært alle tiders m en nyfødt baby da=)) hiihi=))

He he.....bortset fra at jeg holder på å sovne på jobb og har barnnåler i magen så er det herlig. Kjenner at det er noe lommerusk der, så absolutt. OK litt diaree er på gang også, håper jeg ikke går ned i vekt nå da, slik som sist høst, gikk ned i vekt med min SA. Da snakker jeg om de 2-4 kiloene før det gikk gærlig da.
Ellers så er det en pakke kjeks på jobben, har vært oppi den 2 ganger idag, en kjeks vekker meg opp i 20 min tenker jeg, men kan jo ikke spise søtsaker dagen lang heller[8D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Jeg har troen!! Krysser fingrene for deg!!

ORIGINAL: twinanne

He he.....bortset fra at jeg holder på å sovne på jobb og har barnnåler i magen så er det herlig. Kjenner at det er noe lommerusk der, så absolutt. OK litt diaree er på gang også, håper jeg ikke går ned i vekt nå da, slik som sist høst, gikk ned i vekt med min SA. Da snakker jeg om de 2-4 kiloene før det gikk gærlig da.
Ellers så er det en pakke kjeks på jobben, har vært oppi den 2 ganger idag, en kjeks vekker meg opp i 20 min tenker jeg, men kan jo ikke spise søtsaker dagen lang heller[8D]

hehe...sier du det...[:D] i høst da jeg var gravid md SA så hadde jeg suget etter potetgull...og brus...og sjokkiz...hehe...ikke sundt nei..det vistes på vekta det skal jeg si deg...hahaha[:D]
men spydde så mye at det var det eneste jeg holdt på...da var ikke valget stort..hehe[:D]

ORIGINAL: snopeguri

Så bra!!! Blir spennande detta her[:)][:)]

Jeg har troen!! Krysser fingrene for deg!!

takktakk begge to..ja jeg har oxo troen...må jo bare gå bra..har så lyst til å lykkes etter alle disse bivirkningene..[:)][:)]

Så flott da Cizzyen! Nå skal du se at spiren vokser og gror inni deg [;)] Hadde vært supert om vi begge klarte det denne gangen, så kunne vi hatt trilleturer sammen [:D]

Så fantastisk nyhet å logge seg på til. [:)]
Blir spennende dette, nå er det ikke lenge til du ruger igjen.
Masse lykke til. [:)]

ORIGINAL: Taza

Åååååå, kor bra!!!!![:D]

Lykke til da, denne gangen skal det gå bra!!!!

Signerer denne jeg. Masse, masse lykke til!!! Føler på meg at dette blir en bra sommer!!

ORIGINAL: Ivara

ååååh! Så gode nyheter [:D]

Håper alt går bra med insett og festing nå da. Lykke til!
Masse Lykke til [:D] Håper spiren sitter nå[:)]

masse lykke til, håper at det fester seg og at en liten spire sitter fast i magen din:)[:)]

ORIGINAL: twinanne

hehe...sier du det...[:D] i høst da jeg var gravid md SA så hadde jeg suget etter potetgull...og brus...og sjokkiz...hehe...ikke sundt nei..det vistes på vekta det skal jeg si deg...hahaha[:D]
men spydde så mye at det var det eneste jeg holdt på...da var ikke valget stort..hehe[:D]

Da jeg hadde min SA sist høstes så var jeg kvalm hele tiden og diare på toppen og orket ikke synet av søtsaker, og orket nesten ikke mat heller, da gikk vekta ned. Men diaree er det samme nå da, så jeg prøver å holde vekta stabil med søtsaker i mindre mengder, he he....nå har jeg komet meg opp etter en høneblund, trøtt er jeg nok....

[:)]
ORIGINAL: Guria

Så flott da Cizzyen! Nå skal du se at spiren vokser og gror inni deg [;)] Hadde vært supert om vi begge klarte det denne gangen, så kunne vi hatt trilleturer sammen [:D]

Ja...hihi...[:)] kunne ikke blitt bedre det da[:)][:)] tenk hvor gøyt det hadde blitt[:)][:)]
 for oss begge..hihi[:)][:)]

Back
Topp