Jaaaaaaaaaaaa

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Endelig!
Jeg har fått jobb!
Var på intervju for en tid tilbake og skulle egentlig få tilbakemelding i forrige uke og begynte å bli bekymret.
Men i dag ringte de og jeg sa ja med en gang [:D][:D]
Vet lite om når jeg begynner og hvordan turnusen blir, men skal på infomøte med flere nyansatte på torsdag, så dette blir spennende!
Blir litt av en kabal nå som mannen skal bort, men det skal nok ordnes (er nattevaktstilling).
Yey!

Gratulerer med ny jobb! Håper du trives. [:)]

Jaaa gratulerer så mye !!! Så bra!! [:)] Dette var på tide og virkelig vel fortjent!!

Gratulerer så mye med ny jobb! Masse lykke til!! [:)][:)]

ORIGINAL: Tuttelure

Jaaa gratulerer så mye !!! Så bra!! [:)] Dette var på tide og virkelig vel fortjent!!

[:D][:D][:D]

Ja en veldig ønsket jobb! Utrolig spennende og utfordrende tror jeg at det blir.
Jeg var på et annet intervju sist uke som jeg fikk avslag på i morges. Kjente på meg da at det egentlig var en jobb jeg ikke ønsket uansett..
Men den jeg har fått derimot - litt lang reiseveg er det eneste minuset jeg kommer på nå, men det går seg nok til!
Det er arbeid med mindreårige asylsøkere og jeg er så spent på turnusen, ungene og alt!
Takk for gratulasjoner. Gubben har reist så jeg får feire meg selv med en øl tenker jeg [:D]

Gratulerer - så herlig[:)]

Så kjekt, gratulerer [:D]

ORIGINAL: Tuttelure

[:)]

Gratulerer!!

Gratulerer, så spennende!!! [:)] Lykke til! [:)]

Tusen takk alle sammen, trengte denne oppturen nå etter uendelig mange søknader og avslag!
Har jo hatt masse jobbing siden jul, mer enn fult til sammen de to stedene jeg er på tilkalling.
Men det blir SÅ godt å bruke meg selv og utdannelsen min bedre enn som så, og ikke minst ha noe fast inn hver måned.
Er ikke full stilling da, ca 50% utbetalt, men masse behov for ekstravakter!
Har vært på info i dag og fått turnusen min og alt.
Jeg jobber 4 dager, friuke, jobber 3 dager, friuke osv! Digg!
Skal begynne på opplæring torsdag om en uke, og har mine første 4 nattevakter mandag etter det! [:D]
Går fort i svingene her, hehe.

Oj du starter så snart ja!!! Så bra! [:)] Høres ut som fin turnus da! Og flott at det mulig med ekstravakter! kanskje dine arb.steder siste tiden fortsatt får dra nytte av deg![:-]

Hehe ja. Må se litt hvor mye jobbing det blir fremover, men vil jo gjerne stille opp hos de andre også om jeg får til.
Men phu! for en lettelse å ikke måtte fylle ukene med 6 dagers jobbing for å få ting til å gå rundt!

Er sjelden redd for mørket egentlig, og er jo ikke alene [:)]
Det er ikke full jobb nei, det er 66% ca.
Men det er delvis hvilende nattevakt, så lønnsmessig blir det ca 50% stilling.
Jeg jobber 4 netter, fri en uke, jobber 3 netter,fri en uke osv.
Litt usikker på hvor mye jeg får enda, pga ansennitet og tillegg og slikt. Blir spennende.
Men gode muligheter for å ta på endel ekstra jobbing da, så jeg får nok jobbet ganske mye mer om jeg vil.

Jaa, jeg er veldig spent selv! =)

Back
Topp