JAAAAAAAAA

Tullemor79

Gift med forumet
melder meg inn her jeg da!!

teste positivt i dag etter fryseforsøk!! Vet ikke om det er en eller to der inne, skal på UL 22. september for å se [:D][:D][:D]

Åhhhhhhhhhh[:D][:D] Så FANTASTISK[:D][:D]
Grattis masse masse med liten spire/eller to, håpe den sitt som den ska i 8 mnd t[8D][:D]

Å velkommen hit såklart[:D]

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Åhhhhhhhhhh[:D][:D] Så FANTASTISK[:D][:D]
Grattis masse masse med liten spire/eller to, håpe den sitt som den ska i 8 mnd t[8D][:D]

Å velkommen hit såklart[:D]

Gratulerer så masse med positiv test. [:D] Så utrolig spennende!!! Ønsker deg lykke til vidre i svangerskapet, blir spennende å høre hva som finnes der inne den 22. september. Velkommen til oss i mai-gjengen. [:D] 

tusen takk!!!

ORIGINAL: tullemor79

teste positivt i dag etter fryseforsøk!! Vet ikke om det er en eller to der inne, skal på UL 22. september for å se [:D][:D][:D]

Åååå gratulerer tullemor79!! Har fulgt med på deg og dine på ass.befruktning. Selv vært der engang [:)]

Kan skjønne du er glad nå[:)] Ønsker deg MASSE lykke til videre i svangerskapet.

Og ikke minst; Velkommen hit!! [:D][:D][:D]

Gratulerer såååå masse!!! Velkommen hit[:D]

ORIGINAL: *Belle*

ORIGINAL: tullemor79

Åååå gratulerer tullemor79!! Har fulgt med på deg og dine på ass.befruktning. Selv vært der engang [:)]

Kan skjønne du er glad nå[:)] Ønsker deg MASSE lykke til videre i svangerskapet.

Og ikke minst; Velkommen hit!! [:D][:D][:D]

Så koselig!!! Takker!!!

Grattis!!!!!![:D]

gratulera ..kjekt å vere her ilag og....[;)]

grattulerer og velkommen [:D][:D]

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!

ORIGINAL: joffe og knøtte

grattulerer og velkommen [:D][:D]

[:D]

ORIGINAL: klovnen

gratulera ..kjekt å vere her ilag og....[;)]

jepp!! [:D]