Jaaaaaaaaa

t0mmelise

Forumet er livet
Jeg er så utrolig letta nå..

Når jeg var på lunsj hos karmøy ringte telefonen : 

Jeg har fått ny jobb :D :D :D :D wiiiiii.. 80% på kremmerhuset :D ooooh yeah :) hun lurte på når jeg kunne begynne så blir nok litt dobbel jobbing framover.. men fy faen.. jeg er sååååååå glad :D 

Mye bedre enn de 50 % jeg jobber nå :D 

Også skal jeg skryte av den fantastiske gode lunsjen karmøy lagde til meg og juliann & henne + kids i dag.. det va eggerøre, masse pålegg, kokte egg, all slags form for rundstykker, kanelboller og kake :D wwiii :) også hadde vi med litt snax til etterpå :D kokosbollene som juliann hadde med var himmelsk :D haha.. 

Jordbær, vannmelon og all slags frukt :) jess vi har kost oss :P

Gratulera sååååååå masse igjen. d fortjente du. :)

me koste oss masse. kjekt å treffast. hanna sovnet med ein gong i senga si. hu sa t meg at hu snart ville treffa dei små vennene sine igjen.

ha ein flotte dag videre

Sååå herlig :) Tror emilie sovna nå :D hehe.. ble stille på rommet iallefall :D 
dette var den beste starten på uka ever.. god lunsj også den telefonen :) skulle bare vært soooool.. er jo høst her jo :( 

Jaaaa, vi må treffes snart igjen.. det er så utrolig koselig.. :)) ting står på hodet her akkurat nå for vi holder på å kaster en del men kan ha lunsj hos meg en dag soon? :) 

Gratulerer i massevis, t0mmis. Happy as can be på dine vegne. :D Neste gang frister det å hoppe på båten bare for å komme på lunsj (og treffe dere, åffkårs :).

Jaaaaa, det var super god lunjs :) Men det skjedde noen uhell :D hehe..
Skulle gjerne hatt dere med trone og crazy :) snuppene :) 

Gode dere er, tror ikke det har gått opp for meg ennå :-( hehe..

Men har ett spm til dere, ville dere sagt opp den gamle jobben eller skal jeg si at jeg kan steppe inn når det trengs? jeg tenker jo at det er kjekt å ikke forlate plassen helt.. men så er det sikkert like travelt på den nye plassen når det er travelt på den gamle :-/ 

Da må jeg jo bare spørre deg, hvordan har du tenkt å sjonglere en 80% stilling på den nye plassen med ekstrahjelp på den gamle plassen?

Hvis jeg skal ta på meg mine gamle BS-briller, og hadde hatt en nyansatt som ikke kunne tatt ekstra skift hos meg, fordi hun heller hadde tatt ekstraskift på en tidligere jobb, deeet hadde ikke stilt henne i noe godt lys for å si det sånn. Ikke så mye jeg kunne gjort med det, men hadde hatt mange tanker i mitt stille lille sinn. *har dette skjedd, tja... blunkblunk*

Gratuuulerer sååååå masse snuppppa emoticon  skjønner jeg er deilig.. og det hørtes ut som en utroolig god lunch :)) fliiinke Karmøy.. godt dere koste dere :D

Nei altså jeg tenkte mest på en helg i ny og ned når jeg har fri eller en dag jeg har fri... at hun kan ringe meg når jeg har fri om hun trenger hjelp og at jeg kan hjelpe til på telling osv..

Men vi får se åssen timelistene er :) om jeg sier at jeg kan stille opp når det passer meg så kan jeg allerede nå gå ned i stilling og ikke etter 1 mnd oppsigelse :) 
Får se, jeg og sjefen min på nåværende jobb er mer venner så jeg tror ikke hun hadde gjort noe som ville stilt meg i dårlig lys :) men men.. det blir vel kanskje LITT mye.. jeg vil ikke ta vann over hodet heller.. men jeg er så gira nå :D hihi.. pluss at det er kjipt at jeg må slutte i gamle gode trygge jobben min :-/ 

Tuuuusen takk June :) det skal bli kjempe godt med ny jobb :D 

gratulera såååååå masse masse shnuppå :):)

dåke e sååååååå heldige så får tid å treffes på dagtid... heldi griser..her e det bare jobbing :( men er me en lørdag dag... pliiiis om noen kan :):) hehe...

glede meg te klubb og eg... johoooo :):) kl 8 på mandag eller ? :)

Jaaaa, gleder meg til mandag :D vi kommer kl 20 :) 
Det var bare oss 3 i dag, ikke lett å få med alle på en hverdag.. jeg har fri hver mandag pga svømmingen til emilie :D men vi er med på en lørdag også :) Litt bizi bizi framover med bryllup, jobb også servere i juliann sitt bryllup men vi snakkes mer i klubben om det :D 

Tusen takk btw :) hihi 

juneb skrev:
Gratuuulerer sååååå masse snuppppa emoticon  skjønner jeg er deilig.. og det hørtes ut som en utroolig god lunch :)) fliiinke Karmøy.. godt dere koste dere :D

så kjekt med ny jobb og det hørtes ut som en deilig lunsjemoticon

Åh! Nå ble jeg kjempe glad på dine vegene!!! :D:D Dette fortjener du noe helt sinnsykt snuppa, gratulerer sååå mye!!! :):):)

tusen tusen takk alle :) dere er så utrolig god :) 
Blir helt satt ut av dere altsååÅååå :D 

nå ordner alt seg, større stilling betyr finere leilighet/bolig :D hihi.. Så nå må vi bare bestemme oss for hvor vi vil bo.. det er så vanskelig :( 
så da inviterer jeg HELE feb gjengen på innflytningsfest :D woooot woooot :) 

Grattis med ny jobb! Vel fortjent! emoticon

t0mmelise skrev:
tusen tusen takk alle :) dere er så utrolig god :) 
Blir helt satt ut av dere altsååÅååå :D 

nå ordner alt seg, større stilling betyr finere leilighet/bolig :D hihi.. Så nå må vi bare bestemme oss for hvor vi vil bo.. det er så vanskelig :( 
så da inviterer jeg HELE feb gjengen på innflytningsfest :D woooot woooot :) 

I'm in!! I'm in!!!!!! Weeeee!!!!  :D :D :D :D

Back
Topp