JAAAAAAAAA 1500

x1xPastella

Forumet er livet
FIORELINA!!!!! jeg gikk inn for det og klarte det!!! (fikk en utfordring om å klare 1500 før hu fikk 3000, i skrivende stund er hun på 2999 og jeg skriver dette 1500 innlegget mitt)

Jeg må takke spes

lindaen
Cissi
Tammis

for å hjelpe meg fram med alle disse innlegene...
500 innlegg på 3 dager er ikke verst...

Jeg må beklage hvis noen synes at det absolutt ikke er noe moro med masse tulleinnlegg, men vi har hatt det moro med ordleker, og andre leker og ikke minst storpartyet vårt i natt!!! Hangoveren er enda ganske heavy i hodet mitt!!!

Tusen takk alle sammen!!!

Gratulerer med 1500 innlegg!!!!!!!!!!!!

Gratulerer så masse .....
dette må vel være ny rekord med så mange inlegg på tre dager[:D]
skal du greie 3000 til neste helg[;)]
hihi...

Gratulerer! Tenkte nok du ville klare det! Du får gratulere sambo også, for han må være tålmodig!![:D]

gratulerer med dine 1500 innlegg. jeg synes det er vanskeli å få til 100 innlegg, jobber hardt men det tar tid. synes du ahr vært flink å fått til 500 på 3 dager!!!!![:)]

Takk!!! du er der snart da på 100!!!

TUUUUUSEN(FEMHUNDRE) TAKK!!!

GRATULERER!!
Ballongfeiring!!

GRATULERER MED 1500 INNLEGG PASTELLA

Neste mål er å bli gravid el teste positivt så da er det bare å legge seg i hardtrening og skremme tanta enda mer så hu ikke kommer...

Trodde du sendte bort tanta til Tammis jeg! Gi a klar beskjed om hvor hun skal dra vettu, hjelper ikke med hint

Hu sier hu har sendt hu til mars og det tyder jo på det da... Dag 5 i dag etter IKM og jeg har jo helt sykt humørsvingninger...

okey da sender jeg hu til deg da hvis hu kommer

kan ikke sende henne til meg, jeg tar ikke i mot tanter og vil ikke gjøre det på sånn ca ett år til håper jeg

hu kan vel bare dra bortom så du får banka hu både gul og blå for meg

Okei da, send a hit så skal jeg få med noen flere til å banke a opp før vi sender henne til Tammis!

Jess da kan hu ikke tørre å vise seg her igjen før alle sår er grodd

Back
Topp