JAAAAAAA!!

shiby

Forumet er livet
jeg sto på kjøkkenet å rydda, mens samboer var på badet å vaska klær.. jeg hadde lagt markus i gymmen sin, 2 meter ifra meg. Så kommer samboer inn på kjøkkenet for å si meg noe.. plutselig sier han 'hvorfor har du lagt markus på gulvet???'
jeg ser ned og der ligger markus på magen utforbi gymmen sin og ser opp mot oss og smiler som bare det..

HAN HAR SNUDD SEG FRA MAGEN TIL RYGGEN FOR FØRSTE GANG (uten at jeg har merka det [8D])

han hater egentlig å ligge på magen.. da skriker han til han blir rød i trynet [8D] men nå digga han det[:D]

åå jeg ble så glad.. har vært 'bekymra' så lenge for at han er sent utviklet (selv om jeg egentlig vet at det er stor forskjell på når unger gjør ditt å datt),men føler alle juni ungene her inne har snudd seg for lenge siden..

og ikke nok med det, når samboer løfter markus opp og setter han på fanget så oppdager vi at han har fått si første tann[:D][:D][:D][:D]

Oi oi så moro da, både magerulling og tannebiss[:D] Grattis med begge deler[:)]

Så flink gutt da! Så stas med både rulling og tann på en gang!

Flinke Markus! [:D]
Grattis med tann, kanonkjekt!

Jonas har blitt ein racer på den rullingå de siste dagene, han gjørr det heile veien nå.. Og han dukke stadig opp på andre plasser enn der eg la han fra meg..

Og ein ting te så e kult, e at han løfte veldig på rompå og trekke liksom knenå opponna seg! Akkurat som han øve seg på å komma opp i krabbestilling [:D]

så gøy da[:D]
og grattis med tann[8D]

Sååå kjekt Shiby! Grattis.

Det ska feiras på mandag [:D]

Gratulerer med tann og rulling!!!

Her venter jeg også på at Tobias skal snu seg fra rygg til mage! synes også at "Alle" andre kan det[&:] Men nei han ligger der jeg legger ham fra meg!

ORIGINAL: Lillepusen

WOW!!! Go Markus! [:D]

Flinke Markus'en!!!
Grattis med første tannebissen og!
Kos fra Iver som gleder seg til å treffe dere på mandag [;)]

Grtulerer Marcus!![:)] Så flott at det kom både tannebiss og rulling på en gang [;)]

her rulles det,men venter fortsatt på den første tannebissen

Back
Topp