JAAAAAAA!!!!!

LuringNr3

Gift med forumet
Fikk en telefon i sted...

JEG HAR FÅTT JOBB!!! Som tilkallingsvikar, men though! JOBB! [:D][:D][:D] Så da skal jeg være assistent på en barneskole ikke så alt for langt unna [:D] JIPPIIII!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer så masse![:D]

ORIGINAL: Trone

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer!!!

Og du? Sånne ringehjelper får som regel en del å gjøre :) :):)

Ja, det har jeg fått med meg [:D]

Men jeg kan vel ta tilkallingsvakter andre steder også? På en annen skole eller bhg, f.eks?

Selvfølgelig kan du det! Du har jo ikke forpliktet deg til å komme hver gang de spør. Selv om det er jo det beste da, men hehe!! Du har jo lov å si nei også dersom det ikke passer ;)

En kompis av oss var tilkallningshjelp som lærer (utdannet da, men likevel) og etter 6 mnd så hadde han full stilling :)

Selvfølgelig kan du det! Du har jo ikke forpliktet deg til å komme hver gang de spør. Selv om det er jo det beste da, men hehe!! Du har jo lov å si nei også dersom det ikke passer ;)

En kompis av oss var tilkallningshjelp som lærer (utdannet da, men likevel) og etter 6 mnd så hadde han full stilling :)

Åh, håper sååå på fast stilling et sted! [:)]

Bare vær den flotte jenta du er så kommer det skal du se :) :): )

Søda [;)][:D][:D][:D]

Gratulerer [:D][:D]
Som trone sier: en tilkallingsvikar får mye å gjøre om de er villig til å stå på[:D]

Vi har noen vikarer som ikke egentlig jobber mye, som jobber nesten 100%, i perioder 100%[:D]

gratulerer!!!!!!!!!!!!!! [:D]

Gratulera såååååå møje med jobb[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Sonic

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HURRA!!!!! gratulerer så masse[:D]

Back
Topp