JAAAAAA

Lois Lane

Forumet er livet
Sambo kommer hjem på lørdag. ENDELIG. har vert ute i 6 uker, og nå er det bare 2 dager igjen. Håper de går fort, for no klarer jeg nesten ikke vente lenger[:D]

Litt slit å være sudent med to gutter når han er ute, men gud så deilig det er når han kommer hjem!!!!

Flere med sjømenn eller pendlere?? Vi har det godt vi. Sjemmer meg bort når han er hjemme, sånn at jeg virkelig kan sette pris på han når han kommer hjem. [:D][:D]

uff jeg er gla sambo er her hele tiden jeg..!
hadde ikke klart meg en uke uten han..[8D]

ORIGINAL: henriette21

uff jeg er gla sambo er her hele tiden jeg..!
hadde ikke klart meg en uke uten han..[8D]

Det går så fint at. Er jo da vi virkelig vet hva vi har. han har jobd åp land også, men det synes jeg var verre. Kom hjem trett og sliten. Og hva kunne jeg bruka han til da liksom[:D] nada

Nå er det så greit, for når han er hjemme, er han hjemme. han kan ta minsten fri fra barnehagen og bare være hjemme å kose, og så kan jeg sette han til forskjellige prosjekter på huset. Helt luksus egentlig

ORIGINAL: kosejenta

Ja ... har en mann som seiler ute 5 veker og heime 5 veker.

Om veret holde seg bra der borte så helikopteret får fly, så er han heime sånn rundt 0030 i natt... håpe håpe håpe

Kor store er barna dine?

Synst det er steintravelt å vere åleine eg når han er ute, men så har eg ingen til å hjelpe meg heller. Vi flytta vekk fra heimplassen vår og dermed har vi ikkje nettverk som kan hjelpe med avlasting

Guttene er 6 og 4 år. Eldste går på skolen, og siden vi ikke får SFO før til høsten, henter mamma og pappa han på skolen de dagene jeg kommer sent hjem. Hadde ikke klart å studere hadde det ikke vert for de.
Vi bor i min hjem bygd, så her er det nettverk så det holder heldigvis.

Du kan jo kanskje prøve å komme i kontakt med andre små barnemødre i Ålesund. Kanskje du kan snakke med helsestasjonen? de pleier å arrangere småbarnstreff og diverse.

ORIGINAL: Tanine

Sambo jobber i forsvaret og er tredje uka på øvelse nå, han kommer hjem igjen om en uke så jeg gleder meg noe helt sinnsykt!!! Litt godt å være alene, men veldig uvandt, så blir utrolig koselig når han kommer hjem igjen!!!!![:D][:D][:D] (håper bare det blir lenge til han skal til utlandet i 3-4 mnd...)

Det er godt å være alene, men utrolig god når de kommer hjem. tror det er godt for ett forhold å savne hverandre.

3-4 måneder er veldig lenge. synes 6 uker er litt på grensen. Sambo jobber i Mexico gulfen, så han er så langt vekke også. Han snakker om å prøve å få seg noe annet nærmere Norge, men vi får se.

Lønna er bra så.......[:D]

Back
Topp