JAAAAA!!!

lillehjertenr2

Glad i forumet
Det er så rart med det hva som plutselig gleder deg når du har blitt mor for......

Emil BÆSJA SELV i bleien sin når han lå på sofaen her i stad!!!!
Det har han ikke gjort siden vi begynte med mme for 4 uker siden!! I går fikk jeg tips om å bytte merke så jeg kutta ut NAN og ga han HIPP for det hadde vi her hjemme!! Det kan ikke være tilfeldig for bæsja var fin, gul og løs mens tidligere har den vært tørr, hard og seig!!![8D]

Kall meg gjerne gal, men det føles ut som at jeg har vunnet i lotto!!

Så herlig!!!
Kanskje jeg skal bytte merke jeg også, halvammer og gir nan som tillegg. Ingenting er verre med babyer som skriker for de har magevondt og problemer med avføringen!
Så gratulerer så mye og håper det fortsetter slik:)

ORIGINAL: kristinpia84

Så herlig!!!
Kanskje jeg skal bytte merke jeg også, halvammer og gir nan som tillegg. Ingenting er verre med babyer som skriker for de har magevondt og problemer med avføringen!
Så gratulerer så mye og håper det fortsetter slik:)

Ja det koster så lite å prøve, og det virker jo som at det fikk rask effekt her, for han har ikke vært i nærheten av å bæsje selv på nesten en mnd!! Og det har vært så frustrende å se at han har hatt det vondt!![:(] Hadde prøvd med malt, både lite og mye uten at det hjalp noe særlig..nå har han bare fått Hipp siden i går og 1 ts med malt og vips så var bæsjen perfekt!! Nå krysser jeg fingrene for at det holder seg sånn[:D]

Back
Topp