JAAAAA!!!!

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Endelig, etter lang tid så fikk vi vite i dag at vikan  ta over huset til min bestemor:)) Er så sinnsykt godt å slippe å leie noe mer, og tenke på at unga mine har tak over hue resten av livet:) ikke langt unna bgh el skole, så vi og slipper å måtte tenke på at vi en dag må bytte. Er såååå glad og lettet over at det ordnet seg for oss og:)))) Måtte bare dele gleden:))

Nytt hus er så gøy! Nå har du noe å henge fingrene i for alltid!

Nytt å nytt....er veldig gammelt hus, men veldig i bra stand:) Men uansett så er det større hus, og heller det å ha noe å henge fingra i hele tiden, og gjøre det jeg vil gjøre, enn å leie. Å vite det at vi har et hus for alltid, og en sikkerhet for unga våres...en sinnsykt deilig følelse:)))

Såå bra! :D Gratulerer :D Skjønner jeg at er en herlig tanke!

Gratulerer!!
Det er en utrolig trygghet med det å eie selv ja. Og ikke misnt at dere kan bruke penger på investere i deres egen eiendom i stedet for å kaste penger ut viduet(leie).

Hurra! Så bra! =) Deilig å ha fått i orden tenker jeg..
Har selv lyst å kjøpe snart istedet for å leie.. Men er ikke bare bare å finne et sted som er perfekt ;)

Gratulerer! Når overtar dere da?

Takker alle sammen. Overtar så fort mammaen min og søsknene hennes får ryddet ut av huset. Men får vel begynne å pakke litt over helgen, sånn at vi kommer igang iallfall :-)

Deilig med hus. Jeg vil også ha!! Vi storkoser oss med vår 3 roms i Oslo. Kjøpte for snart 3 år siden, så blir vel boende en stund til..men en dag...da blir det hus, hage og hele pakka..utenfor Oslo vel og merke..klin umulig å få til noe her hvis man ikke er millionær..så regner med det blir flytting til Tønsberg og omegn etterhvert.

Ja, helt herlig med hus. Og enda mer herlig at vi kan kalle det vårt hus :-) millionær ja....skulle ha vært det å. Håper dere får drømmehuset snart da :-)

Real skrev:
Hipp hurraaaaa! Gratulerer:)

Sign

Back
Topp