JAAAAA!!

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Puten er AV!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Morellskatten

Puten er AV!!! [:D][:D][:D]

åååååh så bra

åååh så flott, gratulerer[:D]

aaaaahhhh blei ikke litt missunlige en gang...
gratulere så masse:) tippe det er herligt ja:)

ska på kontroll på torsdag eg, gruegleder meg... er så redd det skal være mye værre vet du.[&:] men skal bli godt med en kontroll:)

heldigen og kos dere nå masse:))))

Lykke til på kontroll clovek! [:)]

Jeg hadde klart å overbevise meg selv om at vi ikke kom til å få den av, og ville ikke lage "kryss fingrene for oss"-tråd, for jeg var SIKKER på å jinxe det... Jeg ble rett og slett kjempeoverrasket over at vi fikk den av - og det er så DEILIG!!! [:D]

Mille skjønner ikke HELT greien da, hun var ganske lei seg i sted og klarte ikke å sove, og jeg skjønner det godt egentlig - hun har levd hele livet med den greia på, og synes kanskje at det er litt ubehagelig å være så "løs" [:D] Gir det noen dager så er hun nok kjempefornøyd [:D]

hehe ja jeg skal heller ikke lage noen sånn tråd, er ganske sikker på at hu skal ha den videre, men er bare redd om det kunne vært værre. for nå har jeg jo selvfølgeligt lest om de som må ha gips og greier.. så er jo liv redd for det.. puta er jo ikke så gale nå lenger, helst bare et problem i bilsete. ellers så gudd to go. er jo så enkelt å holde hu med puta hehe:)))

Gratulerer så mye[:D][:D][:D]

ORIGINAL: SchokoBons

åååååh så bra

ORIGINAL: Clovek

hehe ja jeg skal heller ikke lage noen sånn tråd, er ganske sikker på at hu skal ha den videre, men er bare redd om det kunne vært værre. for nå har jeg jo selvfølgeligt lest om de som må ha gips og greier.. så er jo liv redd for det.. puta er jo ikke så gale nå lenger, helst bare et problem i bilsete. ellers så gudd to go. er jo så enkelt å holde hu med puta hehe:)))

Akkurat det med holdingen kommer jeg til å slite med å venne meg til altså! [:D] Har liksom så myk baby jeg nå [:D][:D]
Vi ble jo vant til puten - dete eneste som var kjipt var at det er endel klær vi ikke har fått brukt (vasket jo endel før hun ble født - alt vi har fått etter at puten kom på har blitt byttet i større størrelser), det tar dobbelt så lang tid å skifte bleie, og det er UMULIG å være sikker på om det er bæsj der uten å gå gjennom hele skifte-bleie-prosedyren [8D]

Men nå er den aaaaav [:D][:D]

Hurra!! [:D][:D][:D]

Jeg vil å.... kjenner misunnelsen vokser [8D]

Men uansett: Gratulerer! Tenker det er superkoslig å holde henne nå, man setter liksom litt mer pris på kosen ved å bare være inntill hverandre når man har hatt pute tror jeg :)

ORIGINAL: Gullgrisens 2gull

Hurra!

[:D]

Det blir faktisk feiret med et glass rødvin og sjokoladefondant [:D][:D][:D] (altså - til mamman, ikke Mille [8D][:D])

Back
Topp