jaaaa

babytutta

Forumet er livet
blodprøvene mine var fine, tenkte bare å oppdatere dere.. de jeg tok på fredag hos legen, de på testdagen... de var på 201, å det var veldig bra..de så helst at de var over 100. så nå kan jeg vel starte tro på dette underet, selv om det sikkert tar lang tid enda.
men jeg forlater dere ikke kjære venner enda,skal nok følge med dere...

så bra vennen[:D]
håper alt går bra videre[:)]
og beklager at eg ikke følger deg videre på veien

Så herlig..... er ikke helt enkelt å forstå før man kjenner det banker på fra innsiden [:D]

takk alle sammen...trist at vi ikke skal følges lengre...hadde aldri i min villeste fantasi trodd dette, at det kom til å funke med en gang...mye følelser ute å går nå ja[:'(]

ORIGINAL: enlitenen

Så bra! Helt sikkert litt uvirkelig når en først får det til! [:D] Gratulerer så mye og og håper du får en fin tid fremover! [:D]

ORIGINAL: enlitenen

Så bra! Helt sikkert litt uvirkelig når en først får det til! [:D] Gratulerer så mye og og håper du får en fin tid fremover! [:D]

Det var godt å høre at alt går bra med deg og at du er i rute, men du må oppdatere oss etter ultralyden som jeg regner med at du skal ha i uke 7 eller rundt der. de åpleier vel det på de fleste fertilitetsklinikker såvidt jeg har forstått, pga statistikken dems.

ORIGINAL: twinanne

Det var godt å høre at alt går bra med deg og at du er i rute, men du må oppdatere oss etter ultralyden som jeg regner med at du skal ha i uke 7 eller rundt der. de åpleier vel det på de fleste fertilitetsklinikker såvidt jeg har forstått, pga statistikken dems.

jupp skal når jeg er 7+5, de hadde uken før, men for meg passer det best denne uken....kun 3 uker til da, så klarer vente..kanskje det går opp for meg da,,hihi[:D]

Så bra[:D] nå ble jeg glad[:D] håper du lykkes og at alt går bra framover[:D]
DET SKAL GJØRE DET[:)]

ORIGINAL: Nesing

Så flott! Kjekt å vite at alt er som det skal! [:)]

sign denne. Gratulerer igjen!

Så bra. Lykke til fremover. [:)]

Så bra babytutta[:)] Tenker det blir kjekt å få se på UL om 3 uker også [:)]

takk alle sammen..skal bli hærlig med ul..er redd det ikke skal være noe der jeg da, men det er det nok[;)]

Back
Topp