JAAAA!!! (TUL)

Timian

Elsker forumet
Da var den andre ultralyden som jeg virkelig hadde gruet meg til overstått!
MA første gang jeg var gravid har satt sine spor, så jeg er alltid helt nedbrutt før disse undersøkelsene, kaldsvetter og gråter.
Men... i dag var det ikke noe å frykte, det var en fullstendig vill reke der inne som peivet med de små armene og bena sine <3
Og jeg ble satt en uke fram, så nå er det bare ti dager igjen av første trimester, hurra!

MA første gang jeg var gravid har satt sine spor, så jeg er alltid helt nedbrutt før disse undersøkelsene, kaldsvetter og gråter.
Men... i dag var det ikke noe å frykte, det var en fullstendig vill reke der inne som peivet med de små armene og bena sine <3
Og jeg ble satt en uke fram, så nå er det bare ti dager igjen av første trimester, hurra!

Åh så deilig! Gratulerer!!

Så bra[emoji4] Gratulerer[emoji173]

Herlig! Gratulerer[emoji173]

Å så deilig! Gratulerer så mye [emoji173][emoji173]

Så bra og gøy å høre :)

Men havner ikke du i septembergruppa da, om du bare har ti dager igjen?
Jeg har 8 dager igjen av første trimester, og termin (enn så lenge) 25 sept.

Så bra og gøy å høre :)

Men havner ikke du i septembergruppa da, om du bare har ti dager igjen?
Jeg har 8 dager igjen av første trimester, og termin (enn så lenge) 25 sept.
Kanskje vi regner trimester forskjellig?

I følge helsenorge.no begynner andre trimester i uke 12, så da har du bare to dager igjen før du er der ;) Men ser at det står mange steder at første trimester ikke er ferdig før etter 12 fullgåtte uker.

Har foreløpig termin 4. oktober, men den forrige kom 5 uker for tida, så kan fort bli septemberbarn på meg!

Kanskje vi regner trimester forskjellig?

I følge helsenorge.no begynner andre trimester i uke 12, så da har du bare to dager igjen før du er der ;) Men ser at det står mange steder at første trimester ikke er ferdig før etter 12 fullgåtte uker.

Har foreløpig termin 4. oktober, men den forrige kom 5 uker for tida, så kan fort bli septemberbarn på meg!
Superforvirrende greier det der. Jeg regner den som etter uke 13, så får man flere datoer å feire [emoji16]

Superforvirrende greier det der. Jeg regner den som etter uke 13, så får man flere datoer å feire [emoji16]
Enig, ble bare mer forvirret av å prøve å finne ut av det. Men ja, da blir dere flere milepæler å glede seg over :)

Back
Topp