JAAAA:-D

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Jeg får ut 150 ml når jeg pumper meg nå;):):D:D:D;):p

Melken er tilbake. Jeg er så superhappy nå:D:D:D beste julegaven jeg kunne fått;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Så kångebra! :D Det var jo strålende nyheter på en liten dommedag i desember ;) Godt jobba!

Haha, ja ik'sant?:D helt sinnsykt bra skal jeg si deg:):):) for noen dager siden fikk jeg knapt nok ut 50 ml, så helt klart skjedd noe;) er så glad jeg prøvde hvertfall, for helsesøster mente jeg skulle gi opp ammingen virka det som og sa jeg måtte gi opp han MME, noe han ikke vil ha i det hele tatt!

Ble skikkelig glad på dine vegne! :D Smilte bredt da jeg leste inlegget ditt i sted!

Kan dele en liten gladnyhet fra denne kanten også i samma rennet :) Jeg har jo vært så fortvila over at den lille banditten min ikke ville løfte seg opp når han lå på magen :binkybaby , men her om dagen skjønte han endelig hva armene kunne brukes til, så nå løfter han seg godt opp med hodet og overkroppen og ligger der og smiler og styrer på i lengre tider hver gang jeg legger ham på magen :D Er passe letta nå ja! *puh* :happy093 Juuuhuuuuu!

Så utrolig bra han har knekka koden og skjønt hvordan han skal gjøre det:D:D veit du har vært så bekymret ang det. Flinke lille gutten din:D:D:D:D

ja, jeg er kjempeletta og utrolig glad:p Sitter og pumper meg nå også. Emmeth ligger ute i vogna og sover godt;)

Så bra :D det var nokk en skikkelig lettelse :)

Så fantastisk, virkelig gode nyheter:-)

Så bra da :D

Det var jo superbra, da slipper han den mme-en han ikke liker! :) Vil også for alt i verden unngå den der spesial mme-en uten kumelk, sidem den visstnok så stygt, så pumper meg for harde livet her :P

Ja, den ene MME uten melk smaker visst skikkelig dritt sa de på apoteket, denne Nutrimigen eller hva den heter smakte visst best av de uten kumelk i:-) men han nekter og drikke den, så pumper meg mye jeg også. Håper produksjonen min holder seg oppe, men vanskelig siden Neline er høyt og lavt hele tiden, lurer på om hu har ADHD, men barnehagen mener hu bare har mye energi! Så blir så innmari sliten og stresser meg mye... Er bare glad jeg har en del melk nå, så Emmeth får mat! Rydding og rengjøring får jeg bære litt over med, men vanskelig og la det ligge, kjenner jeg :confused1

Back
Topp