JAAA!!

fruit

Gift med forumet
Er så glad!!
Fekk svar fra St. Olavs i dag, søknaden er godkjent, og jeg skulle ringe vakttelefonen snarast for å komme i gang med IVF! Ringte med en gang, men de har tatt helg og er ikke tilbake før mandag. Får vente i spenning til da [:)]

Fekk med rekvisisjoner til div blodprøver av meg og sambo og samtykkeskjema. Så må vi ta passbilde før vi sender det oppover. Gleder meg slik! Hoppende gla!! [:)]

Endelig er vi i gang!!

så kjekt da.,... nå er du i gang

Masse lykke til [:D][:D][:D]

ORIGINAL: ElinR

åååååååååååå så gla på dine vegne fruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Signerer.

så bralykke til.

Ååå, så kjekt å lesa at noko ENDELIG skjer for dåke fruit [:D][:D] håpar at prosessen går fort framover no![:)][:)]
PLUTSELIG er dåke i gong[;)][:D] Gler meg til å lesa oppdatering frå deg etter du har fått snakka med St.Olavs på mandag!!

Oioioi! Så fantastisk [:D] Tenk da braker det snart løs [;)] Gleder meg til å høre oppdatering fra deg på mandag altså.. hihi [:)] Masse lykke til! [:D]

Tuusen takk jenter! Oppdatering følges på mandag! [:)][:)]

Såå happy, klarer ikke slutte å smile!

Ivara: *Ler av deg* Ser deg for meg, seiersdans til Ø, og han som ikkje forstår noe [:D][:D] Søtt!

Det var på tide, lykke til[:D]

åååååå For en herlig følelse det må være :)

Får jeg spørre hvor lenge dere har ventet fra det ble søkt og til dere fikk svar.....?!

(Jeg venter fremdeles på svar, men har bare venta i 3 ukers tid da......lurer på ca hvor mye lenger jeg må vente)

ORIGINAL: Kattepus84

Får jeg spørre hvor lenge dere har ventet fra det ble søkt og til dere fikk svar.....?!

(Jeg venter fremdeles på svar, men har bare venta i 3 ukers tid da......lurer på ca hvor mye lenger jeg må vente)

Sendte vel søknaden i midten av mai, men så hadde st olavs feriestengt hele juli slik jeg har forstått de. So fekk vi svar i går [:)] So to mnd da ca viss man ser bort i fra sommerstengt perioden? [:)] Er det st olavs du hører til også? [:)]

ORIGINAL: fruit

ORIGINAL: Kattepus84

Sendte vel søknaden i midten av mai, men så hadde st olavs feriestengt hele juli slik jeg har forstått de. So fekk vi svar i går [:)] So to mnd da ca viss man ser bort i fra sommerstengt perioden? [:)] Er det st olavs du hører til også? [:)]

Ok, ca to mnd, da håper jeg det går litt fortere her, for vi h ar blitt henvist til volvat i oslo...så det er jo privat.. :)

Jeg er også henvist til St. Olavs... blir spennede å følge deg fremover [:)][:)][:)]
Gratulerer så masse...

Så flott Fruit[:)] Da håper jeg inderlig vi er neste.... Ble plutselig forventningsfull jeg og nå[:D][:D][:D]

Back
Topp