Jaaa!! :-)

fruvår

Snart tobarnsmor <3
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Da var klokka bikka tolv og eg er 12 veker på vei!! Og min kjære fant akkurat hjertelyden for første gang! 144 flotte slag i minuttet!! Såååå glad :-) :-) :-) sååååå deilig! Måtte berre dele med dere <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flott!! :)

herlig :D har dere prøvd jevnlig å lete etter lyden? åååh misunne max!!! vil høre jeg også hehe

12 uker på oss også i dag,deilig følelse :) Bare å krysse fingrene for at alt er bra på UL i morgen :)

23. Oktober 2014 <3

Så flott!:) gratulerer!:D

herlig :D har dere prøvd jevnlig å lete etter lyden? åååh misunne max!!! vil høre jeg også hehe

Tusen takk alle sammen!! Eg har prøvd litt jevnlig, men ikkje hørt noko. Men i natt ville ikkje min kjære gi opp, så han prøvde først rett på huda men fant ingenting. Men når han brukte gel så fant han hjertelyden til babyen :-) :-) :-)

12 uker på oss også i dag,deilig følelse :) Bare å krysse fingrene for at alt er bra på UL i morgen :)

23. Oktober 2014 <3

Gratulere!! :-) ser du har fått termin den 23 oktober. På nokre utregningskalkulatorer får eg den 22 okt, mens legen sa 24 okt. Kan eg spørre om korleis du rekner ut din termin? :-)

Åååh, deilig :) :D jeg er 11 uker idag, gleder meg til det blir min tur å være 12 uker på vei :D

Gratulere!! :-) ser du har fått termin den 23 oktober. På nokre utregningskalkulatorer får eg den 22 okt, mens legen sa 24 okt. Kan eg spørre om korleis du rekner ut din termin? :-)

Beklager sent svar :) Jeg regner ut ifra min menstruasjons siste dag,som er 14. januar. Ved hjelp av gynekolog så kom vi frem til termin 23. oktober. Var på UL da vi var 12+1,da var fosteret utviklet slik at det fortsatt passet :) Har du blitt klokere på den termin? ;)

23. Oktober 2014 <3

Beklager sent svar :) Jeg regner ut ifra min menstruasjons siste dag,som er 14. januar. Ved hjelp av gynekolog så kom vi frem til termin 23. oktober. Var på UL da vi var 12+1,da var fosteret utviklet slik at det fortsatt passet :) Har du blitt klokere på den termin? ;)

23. Oktober 2014 <3

Ok :-) ja, trur 24 okt stemmer med meg da, siden min menstrasjonsdag var 15 Jan :-) men har litt lengre sykluser enn vanlig så kan hende at etter oul at eg blir satt tilbake litt. Håper ikkje! ;-)

Hurraaa! :D

-Taster fra appen-

Ok :-) ja, trur 24 okt stemmer med meg da, siden min menstrasjonsdag var 15 Jan :-) men har litt lengre sykluser enn vanlig så kan hende at etter oul at eg blir satt tilbake litt. Håper ikkje! ;-)

Her hadde jeg egentlig min siste mens 17. Desember,men har regnet meg frem til at jeg hopper over annenhver måned faktisk.. Så har en syklus på ca 52 dager,sprøtt! Men i samsvar med gynekolog kom vi frem til at vi må regne ut ifra 14. Januar som skulle vært første dagen i menstruasjon,selv om den aldri kom.. Så,tunga rett i munnen her :p Vil tro du har ganske så rett angående din termin jeg :) når har du OUL da?

23. Oktober 2014 <3

Back
Topp