Jaaa:)

QueenP

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Eller jeg tør ikke skrike det ut helt enda, men jeg fikk en svak positiv test på morgenen idag, 6 dager over ikm! Skal ta en ny i morgen tidlig (eller i ettermiddag, hihi) for og dobbelsjekke. Kryss fingrene for meg da folkens:)
 
6 dager over ikm?? er det noe å lure på da?? :D GRATULERER :)
 
Hehe, du er nok på tjukka frøken! :-) Gratulerer!
 
Tr var en uke forsinket forrige syklus, er derfor jeg ikke helt tør og tro på det:P
 
Gratulerer! :-)
 
Gratulerer  :)
 
Gratulerer så masse!! :-D Tror vi har vært på samme forum før? Er jenta di født i april?
 


Kattejenta skrev:
Gratulerer så masse!! :-D Tror vi har vært på samme forum før? Er jenta di født i april?


Eller muligens mars, var å leste en del der også. Nicket ditt så så kjent ut :)
 
Gratulerer
 
Jeg var på mars:P kan ikke si jeg husker deg, men du skrev kanskje ikke så mye innpå mars?
 


Piamsk skrev:
Jeg var på mars:P kan ikke si jeg husker deg, men du skrev kanskje ikke så mye innpå mars?


Skrev ikke innpå mars nei, var bare der å leste siden dere "lå en mnd. forran"... :-) Også døde aprilforumet litt ut ganske tidlig.
 
Har tatt 3 tester, og alle er positive, men de er litt svake syntes jeg.. har bare sånne billige strimler. Blir ikke helt klok på disse billigtestene altså:P
 
jeg kjøper alltid de som står med skrift at en er gravid;) må få det inn med teskje:P

Så hvis du fortsatt er usikker ville jeg heller kjøpt en litt dyrere, enn å sløse bort tiden på å være usikker med de umulige testene!

Men tre svake positiv er jo tre positive da!:D 

Gratulerer!!
 
Ja jeg også liker de digitale best, men har ikke fler igjen. Men tror ikke det er noe og lure på lenger, for den jeg tok på morgenen idag var ganske sterk positiv:) Det blir koselig og være her inne sammen med dere:)
 
Back
Topp