JAAA! Slimproppen er borte vekk!!

fruluna

Forumet er livet
Endelig gikk den i stad!![:D]
Den har jeg venta lenge på skulle bli borte, så nå er jeg i godt humør her...
Vet at det kan ta et par uker enda før det skjer noe, men nå er den iallefall gått!!!

Må være den vel?? Var en blank gele/slimklump... [8|]

gratulerer da[:D]så heldi du er....
til meg er den ikke gått enda....men snakka med jordmora og hun sa at det var ikke hos alle kvinner at slimproppen gikk i det hele tatt...så...

Så deilig å vite at den er gått!! Selv om det er som du sier; at det kan ta uker forstatt før en fødsel er i gang... Men nå er du nå ihvertfall 1 hakk nærmere en fødsel!! En god tanke!!! Min har ikke gått enda...

Så spennende...det gikk ikke mange dagene før vannet gikk hos meg etter at slimproppen gikk. Så man vet jo aldri[;)]

åå så heldig du er fruluna[:D]
sitter å håper på at min skal gå snart[:D]

Å herregud så heldig du er!!!!!!![:)]
Da vet jo du at du slipper å gå på overtid i alle fall.
Jeg vil også miste proppen[8D]

ORIGINAL: Lisee

Å herregud så heldig du er!!!!!!![:)]
Da vet jo du at du slipper å gå på overtid i alle fall.
Jeg vil også miste proppen[8D]

Den signerer jeg!!!

Sååå gøy, grattis med mistet slimpropp[:D]

Vil miste min også [:(][:(] men det er jo litt tid igjen , så det kan jo enda skje...

Lykke til fruluna, håper det skjer noe snart da[:)]

deilig min gikk i går!og har vonde tak som bare det!

uuææ.... jeg lurer på om litt av slimproppen gikk nå.... rant ihvertfall masse ekkelt slimaktig guffe....
Ble litt nervøs og jeg nå...

Superspennende. Håper at det skjer noe [:D]

Oj oj... spennande!!!! ønsker at min også skal gå snart.... er litt redd for at den kanskje kan være gått uten at eg har merka det... trur dere det er mulig?

Hei ja [:D]

Slimproppen min gikk forrige torsdag den, men ingen fødsel ennå på meg 
Har ca 3 cm åpning også, og jordmor sa at den begynte å modnes.
Var hos ho på onsdag.
I går kveld hadde jeg vonde tak igjen i rygg og ned i bekken.
Jeg ville ikke ringe å "klage" til ho, nå blir jeg hjemme helt til jeg ikke orker mer.
Orker egentlig ikke mer nå heller, men hva kan man gjøre da?
Våkna idag, og det var like dann.  STOOOOOR mage med litt kynnere som driver å bygger seg opp [:)]
Nå VIL jeg snart ha Markus ut, og i armene mine.
Håper vi snart får dissa bebbissa våre.

ORIGINAL: lilletrille

Oj oj... spennande!!!! ønsker at min også skal gå snart.... er litt redd for at den kanskje kan være gått uten at eg har merka det... trur dere det er mulig?

Ja jeg vet at den kan gå uten at man merker det... Så det kan jo hende du har mistet den da [:D]

Ingenting har skjedd enda.... har bare masse kynnere og slitsomt "press" liksom.. også er jeg så "stinn" i magen... og vondt i ryggen da...

Der dro proppen min også gitt. Tihi. Litt gøy da, men vet jo at det ikke behøver å skje noe ennå... Men det viser iallefall at ting skjer [:D]

Håper det skjer noe med oss alle sammen snart, vi har jo vært så flinke å vente:)

ORIGINAL: Henni

Der dro proppen min også gitt. Tihi. Litt gøy da, men vet jo at det ikke behøver å skje noe ennå... Men det viser iallefall at ting skjer [:D]

Håper det skjer noe med oss alle sammen snart, vi har jo vært så flinke å vente:)

Masse lykke til hvis noe setter igang!!

Back
Topp