jaaa.... prev:-)

*Tone*mamma til to*

Glad i forumet
var på 6 ukers kontroll i dag. fikk resept på p-stav.
Må ha ett prev som jeg ikke må passe på. jeg er skikkelig elendig på slikt. pille brettene mine har sett ut som bingo brett, og p plaster klarte jeg heller ikke passe på, og det skal bare byttes en gang i uka:-P resultatet ligger og sover ved siden av meg her;) Så nå fikk jeg heldigvis noe som er mer sikkert for meg;) slipper og måtte gå på cerrazette først, iom jeg ikke reagerte noe negativt på dem forje gang jeg gikk på dem. Så nå er det bare og spare noen penger til staven;) koster 1200,-
men kan sitte i i 3 år.. så billigere en p-piler;)

Realt[:)]
Kjenner flere som har prøvd p-stav, men de måtte ta den ut pga bivirkninger. Tenkte selv på det, men jeg er hormonell nok som det er [:D]
Ikke så værst resultatet likevel da [;)]

ORIGINAL: siljegulli

Kjenner flere som har prøvd p-stav, men de måtte ta den ut pga bivirkninger. Tenkte selv på det, men jeg er hormonell nok som det er [:D]

Samma [:)] Blir minipiller her i første omgang :)

Hormonspiral på meg, fjerner smertene, tar vekk nesten alle blødningen og tar heller ikke sex-lysten. [;)][;)]

ORIGINAL: Eldorado

ORIGINAL: siljegulli

Samma [:)] Blir minipiller her i første omgang :)

samme her :D

Back
Topp