jaaa husmødre! svar ærlig nå!

Sarah26

Glad i forumet
Jeg lurer på hvor ofte dere skifter sengklær [:D]

Det er det værste jeg gjør, og gjør det sikkert alt for skjeldent :)

enig i at det er dritkjedelig...men er dessverre allergisk mot midd så må hvertfall gjøre det annenhver uke

Jeg MÅ skifte minst annenhver uke, jeg nekter å legge meg i sengeklær som er eldre enn det!

1 gang i måneden, eller oftere..Har alltid på kalenderalarm, så det ikke går mer enn en mnd[8D][8D][8D] Nå når jeg ammer er det oftere da, for jeg lekker litt om natten[:)]

Vanligvis hver uke, men når det blir glemt klarer jeg å sove i det en uke til for å si det sånn[;)]

ORIGINAL: itzy

Jeg MÅ skifte minst annenhver uke, jeg nekter å legge meg i sengeklær som er eldre enn det!

Alt for skjeldnt;P

godt å se på avstemningå att eg ikkje e heilt på jorde :)

Skifter hver uke [:)] Samboer beskylder meg for å være overhygienisk... [:-][8|][8D]

Hver 14. dag. Har på varsel på mobilen for å være sikker på at det ikke blir glemt.. Skifter ved behov oftere på sengene til barna..

ORIGINAL: Glapia.

ORIGINAL: itzy

Trykka på hver 2 uke.. går ca 1,5 mellom hver gang ... EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELsker nytt sengetøy..

Elsker å legge meg i nytt sengetøy (helst med nybarberte legger), men hater å skifte sengetøy, så ca annenhver uke[:)]

Helst hver 3. dag, etter det har det mistet den nyvaska følelsen [8D]

MEN det er i den perfekte verden. Så ca annenhver uke.

Annenhver uke her! :)
Oftere på sommeren :)

Tidligest hver 3. uke.. glemmer det. Men så godt med rent da.. Skulle ha hatt rent hver dag. Men det får jeg gjøre når jeg blir rik og får en tjener

Hver 14. Dag.

ORIGINAL: Astrid1981

Annenhver uke her! :)
Oftere på sommeren :)

Skifta ikveld;) påvirka av avstemninga ;p

Back
Topp