Jaaa!! Endelig 12 uker!

tullmusa

Forumet er livet
ENDELIG!!!

For ca en time siden endret profilen seg! Jippiii!!
Nå blir det spennende! Har klart å holde graviditeten hemmelig til nå, men nå kan vi endelig begynne å fortelle det til familie og venner.[:D]

Hadde bestemt oss for å ikke si noe, og har klart det til en viss grad.
Mamma, søsteren min, venninna mi og typen hennes og søskenbarnet mitt vet det. De tre sistnevnte fant ut av det siden de vanker på forumet. [;)]

Nå er vi bare råspente på hva svigermor og resten av verden blir å si. Alle skal vel ha sine meninger.. Håper nyheten blir mottatt med glede![:D]

JIPPIIII!!!!

Gratulerer. Deilig å passere de 12 ukene.

Lykke til me då fortelle det til alle. Og kos deg videre med graviditeten.

[:)]

[:D]GRATULERER!!![:D]

Tuuusen takk! [:D] Ja, det er hærlig![:D]

gratulereer så mye, er så deilig når man kommer til den 12.uka[:D] og lyke til videre i svangerskapet, og med å spre nyheten

Gratulerer så mye...det er SÅ koselig når nyheten er offisiell! Jeg sa det til folk i forrige uke, og det er så deilig! Da er det mange som spør hvordan det går, og du får MANGE lykkeønskninger!!

Kos deg når du skal fortelle nyheten...folk blir sikkert kjempeglade!!

Klem, m

gratulerer [:D]
Det er så utrolig deilig å komme over de tolv ukene [:D]
Nå er det bare å kose seg framover [:D]

Grattis med 12 fullgåtte uker [:D][:D][:D]

Er det ikke deilig å være over de 12?
Vi begynte å fortelle det til folk i går, og det var så fint. Alle blei så glade på våre vegne.

Gratulerer tullmusa og lykke til videre!

Gratulerer så mye med milepælen 12 uker!
Kjempespennende å fortelle resten av verden at man venter en liten èn!

Grattis..... [:D]

gratulerer

gratulerer så mye,og nyt graviditeten så godt det går[:D]

Gratulere så mye.  [:)]

Må vente i 2 uker til vi til vi tipper over 12 uker.[8D]

Men den som venter på noe  "godt".......

Lykke til videre!

Tusen takk!! Dere er så skjønne! Ja, det er utrolig deilig å runde 12 uker. Tenk at jeg er i 2. trimester nå! [:D]
Har jobbet i hele dag, så har ikke fått fortalt det til så mange, men den kommende farmoren ble veeeldig glad, og det samme ble tantene og onklene. Måtte fortelle bestemoren min at hun skulle bli oldemor. Hun ble overlykkelig![:D]

Back
Topp