Jaaa! Endeleg 3+

TilPanama

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Har vore sjuk av bekymring pga dei dustete testane som har vist 2-3 heilt sidan forrige måndag. Og fordi eg har lite symptom. I dag fekk eg endeleg 3+, ni dagar etter første test. Er 5+6 i dag. Dette må vel vere eit godt teikn? Eg veit jo at det er det, men sei det til meg likevel! :happy093

Så bra! :D

Får håpe TUL snart blir standard, slik at noe av denne tidlige bekymringen og tankekjøret kan unngås :)

Har vore sjuk av bekymring pga dei dustete testane som har vist 2-3 heilt sidan forrige måndag. Og fordi eg har lite symptom. I dag fekk eg endeleg 3+, ni dagar etter første test. Er 5+6 i dag. Dette må vel vere eit godt teikn? Eg veit jo at det er det, men sei det til meg likevel! :happy093
Jippi, veldig gode nyheter!! :)

Så bra:D.. Vurderer å kjøpe en ny selv etterpå, å teste igjen i morgen jeg også.. Vil ha 3+, men veit jo hvor paranoid jeg blir om den ikke viser det også da:nailbiting:

GRATULERER

Back
Topp