Jaaa da har jeg gjort d og:O

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
I kveld ble det lagd pinnebrøddeig, fyrt opp i peisen og gommlet pinnebrød for harde livet.... Mye rart man har lyst på....

Haha! Morsomt =)

Nom nom :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, så koselig! Minner meg om påske, og kommende påske blir jo ekstra spennende!!

I peisen faktisk ;) hehe..
Elsker pinnebrød, men tror heller jeg hadde ordna bål ute og grilla i kveldingen :)

Haha ;)..
Pinnebrød hørtes veldig godt ut nå da ;).. Tror vi må ordne deig, å ta oss en tur ut å lage bål i helga :D.. Nam :)

Hehehe... Minner meg om grillfest i bhg der alle fikk hver sin pinne og en klatt deig.. såg ikke så innbydende ut,men spisende var det ;)

Hehe pinnebrød er jo kjempegodt :)

Er elg utti hagen her til stadighet å spiser epler... Såååe d var uaktuelt:)

Såpass ja. Og den liker bål? Ikke så menneskesky?

Vi har masse rådyr her, men de skvetter unna når vi går ut.

Såpass ja. Og den liker bål? Ikke så menneskesky?

Vi har masse rådyr her, men de skvetter unna når vi går ut.
du er muligens tøffere enn meg, men peisen var ett bedre alternativ enn å gå ut i en bekmørk hage å tenne opp ett bål på plenen for å så møte på en diger elg eller tre helt alene!!!! Hvem skulle passe på ungene hvis jeg ble trampa i hjel??? Ja setter d på spissen, men å tenne bål sent på kvelden i hagen ække helt meg! Og rådyr er en smule søtere!

Åh, nå fikk jeg lyst på pinnebrød. Er år og dag siden forrige gang jeg spiste det og det er jo så godt :)

Haha, så koselig. Hørtes godt ut! :)

du er muligens tøffere enn meg, men peisen var ett bedre alternativ enn å gå ut i en bekmørk hage å tenne opp ett bål på plenen for å så møte på en diger elg eller tre helt alene!!!! Hvem skulle passe på ungene hvis jeg ble trampa i hjel??? Ja setter d på spissen, men å tenne bål sent på kvelden i hagen ække helt meg! Og rådyr er en smule søtere!

Jeg er nok ikke så tøff om sjansen for å få elg på besøk er stor ;)

Jeg spør bare fordi jeg rett og slett ikke vet hvordan elg oppfører seg ;) men har jo sett bilder i media om at elgen tar seg tilrette, og da hadde jeg nok ikke holdt stand fordi jeg skulle grille ;)

Back
Topp