I kveld ble det lagd pinnebrøddeig, fyrt opp i peisen og gommlet pinnebrød for harde livet.... Mye rart man har lyst på....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er elg utti hagen her til stadighet å spiser epler... Såååe d var uaktueltI peisen faktiskhehe..
Elsker pinnebrød, men tror heller jeg hadde ordna bål ute og grilla i kveldingen![]()
Er elg utti hagen her til stadighet å spiser epler... Såååe d var uaktuelt![]()
du er muligens tøffere enn meg, men peisen var ett bedre alternativ enn å gå ut i en bekmørk hage å tenne opp ett bål på plenen for å så møte på en diger elg eller tre helt alene!!!! Hvem skulle passe på ungene hvis jeg ble trampa i hjel??? Ja setter d på spissen, men å tenne bål sent på kvelden i hagen ække helt meg! Og rådyr er en smule søtere!Såpass ja. Og den liker bål? Ikke så menneskesky?
Vi har masse rådyr her, men de skvetter unna når vi går ut.
du er muligens tøffere enn meg, men peisen var ett bedre alternativ enn å gå ut i en bekmørk hage å tenne opp ett bål på plenen for å så møte på en diger elg eller tre helt alene!!!! Hvem skulle passe på ungene hvis jeg ble trampa i hjel??? Ja setter d på spissen, men å tenne bål sent på kvelden i hagen ække helt meg! Og rådyr er en smule søtere!