Jaa :D det var liv!!!

Så godt å lese :) No kan du slappe av og nyte tida framover :)

Har vært på tidlig ultralyd (er i uke 12) og sett den lille røre på seg. Så betryggende :) har mistet de fleste sympt. Så var veldig spent. Nå er det bare å håpe at det går bra resten av tiden :D
Så herlig. Jeg sitter med spent følelse jeg og etter å ha mistet de fleste symptomene :p skal på ul i dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjekt :) Utrolig deilig og betryggende å få se den lille, spesielt når man føler man har mistet alt av symptomer. Slik var det hos meg også!

Godt å lese at alt var bra. Når du var på ul i uke 12 var det innvendig eller utvendig ul? Jeg skal på ul når jeg et i uke 12+6 og lurer på hva jeg kan forvente.

Godt å lese at alt var bra. Når du var på ul i uke 12 var det innvendig eller utvendig ul? Jeg skal på ul når jeg et i uke 12+6 og lurer på hva jeg kan forvente.

Jeg hadde begge i 12+1.

Jeg var på ul 12+0 og hadde utvendig :) trodde det skulle være vanskelig å se noe utvendig men der sprella lille :)

Jeg hadde utvendig allerede da jeg var 8+0 :) men er visst forskjellig fra plass til plasse og fra person til person hvilken praksis som blir brukt og hva som er mulig å se :)

Back
Topp