Ja

snoopy81

Forelsket i forumet
da var det over for denne gangen også[:(] Hatt fryseforsøk, som viste negativ test idag(testdag)[:(][:(]

Begynner å kjenne at jeg er både frustrert og lei meg, og tenker at det aldri kommer til å bli vår tur.[:(]
Vi har riktignok ikke hatt mer enn 3 innsett, men har liksom ingen følelse av at jeg kommer til å få et kryss på en test ever. Uff, og ja, jeg vet det er folk her inne som har hatt mange forsøk før spiren satt, men akkurat nå virker alt så håpløst.

Ble ikke den julegaven vi håpet på gitt.[:'(]

Ønsker alle en god jul og godt nyttår[:)] Og til dere som skal teste fremover, ønsker jeg masse lykke til[:D][:D]

Sender deg en store trøsteklem .
Uff er ikke lett dette men ikke gi opp. En dag er det deres tur også.

Stor klem

ORIGINAL: Nesing

Sender deg noen store trøsteklemmer og håper du igjen ser frem til et nytt forsøk som jeg inderlig ønsker skal ende helt annerledes. Ta godt vare på deg selv og forsøk å lade batteriene i løpet av julen! 

Sender deg noen store trøsteklemmer og håper du igjen ser frem til et nytt forsøk som jeg inderlig ønsker skal ende helt annerledes. Ta godt vare på deg selv og forsøk å lade batteriene i løpet av julen! 

ORIGINAL: Jærbu

Sender deg en store trøsteklem .
Uff er ikke lett dette men ikke gi opp. En dag er det deres tur også.

Stor klem

Masse klemmer

signerer her!
[:)]

Så kjedelig! [:(]
Sender over masse trøsteklemmer! Håper 2010 blir et bedre år!

Ta godt vare på deg selv og din bedre halvdel nå, prøv åp kos dere i jula og hent dere opp igjen.
Men få ut de vonde følelsene så raskt du kan, og jeg håper dere er klare for nytt forsøk på nyåret.

Dersom dere ikke har det alt for travelt, s sies det jo at det er lettere å bli gravid og holde på en liten huleboer på våren da det blir lysere og vi er ferdig med mørketiden. det har vært forsket på dette og sies så, men hvor mye vi kan legge i det resultatet hvet jeg ikke.

sign denne

Back
Topp