MammaNætte
Glad i forumet
Kjenner jeg vil hjem til Mamma å dem NÅ! helst i går siden mormor ligger på sykehuset hun har fått blodforgiftning, å har ligget på sykehuset siden fredag å siden hun har diabetes så tar det lengere tid før hun blir frisk siden medisinene hun får gjør at blodsukkert stiger så =(
Men det positive er at vi skal hjem til mamma å dem på fredag men da kan det hende at mormor har fått lov å reise hjem på helge perm å da får jeg ikke møtt henne, å har så lyst å møte henne nå siden hun har vært litt syk i det siste å jeg vet ikke neste gang jeg skal hjem..
å over til noe litt annet [:)]
Ja der va monsterbukse nr 2 snart ferdig =)
Men så var jeg jo i byen å kjøpte meg ny mobil i går å da må jeg jo ha en søt liten veske å ha den i så da strikka jeg like godt 2 forskjellige[;)]
denne er stikka etter lommetøffel oppskrft bare minimert :P

denne er strikka i perlestrikk
Men det positive er at vi skal hjem til mamma å dem på fredag men da kan det hende at mormor har fått lov å reise hjem på helge perm å da får jeg ikke møtt henne, å har så lyst å møte henne nå siden hun har vært litt syk i det siste å jeg vet ikke neste gang jeg skal hjem..
å over til noe litt annet [:)]
Ja der va monsterbukse nr 2 snart ferdig =)
Men så var jeg jo i byen å kjøpte meg ny mobil i går å da må jeg jo ha en søt liten veske å ha den i så da strikka jeg like godt 2 forskjellige[;)]
denne er stikka etter lommetøffel oppskrft bare minimert :P

denne er strikka i perlestrikk