Ja vel jenter!

Yvonnemor

Blir kjent med forumet
Da tok jeg i mot tipset i går med at jeg kunne prøve å ha sengevalsen for å sette i gang riene.. og det gjorde de faktisk og i natt, så jeg var overlykkelig..[:D] de kom rundt halv 3 i natt og varte og det rakk, men kom aldri gjevnlig. tok mest tak i kors ryggen og litt i magen.. var ikke så veldig vonde men nok til at det ble for ubehagelig til å sove, så i 5-6 tia kom det noen kraftige i magen som var skikkelig vonde. men etter 2-3 sånne så stoppa det helt opp.. til både min fortvilelse og litt lettelse pga jeg var veldig trøtt..[&:] men etter det så kjente jeg ingenting..[:@] ringte så til jordmora mi i morres siden hun skal reise vekk i helga og vi bor på en liten plass så tenkte jeg at det var best å sjekke for sikkerhets skyld om jeg evt hadde fått noe mer åpning.. men nei da hun syns nesten at jeg virka mer strammere i dag enn på tirsdag, så jeg fikk ihvertfall bekrefta at jeg hadde hatt en god del rier i natt ja.. så jeg sa til sambo at vi fikk prøve igjen i natt siden det tydeligvis var veldig effektivt i går..hehe[:D] obs ble visst veldig lang denne tråden[:)]

hehe ja håper bare ikke at jeg blir lika skuffa i natt.. vil så gjerne ha denne babyen ut nå[:D]

Back
Topp