ja - trenger ikke to skravletråder, så...

lenemor

Forumet er livet
her kommer noe annet.... [8D]

Fått tid til å tenke nå som jeg har vært på legesenteret... bare en halv time for sent kom vi inn til legen, men vi hadde flaks for det var fastlegen vår som var på vakt i dag.

August er frisk - eller, han har i alle fall ikke bronkitt, lungebetennelse eller ørebetennelse, bare en forkjølelse, så vi skal fortsette som vi gjør, og heller ta kontakt om han blir verre. Greit å få vite det.

Ellers har jeg nettopp hatt en irriterende samtale med svigermor som tydeligvis er i full gang med å kuppe barnedåpen min (igjen) - hun har vært og handlet duker, planlagt måltid for faren min og samboeren når de kommer, bestemt at jeg ikke skal bake kake, og så videre. Jeg gir gang på gang beskjed om at hun ikke behøver, at jeg SKAL bake, at jeg klarer å handle pynt til bordene selv, at jeg også ønsker å se familien min når de her her, men hun "vil bare ha kontrollen når det er i mitt hus det skal foregå" [:'(]

Huff.. stakar August som ikke blir frisk!!! Håper at han blir frisk nå! God bedring!

ORIGINAL: Actrine

Huff.. stakar August som ikke blir frisk!!! Håper at han blir frisk nå! God bedring!

slnger meg på denne her.. god bedring til august...[:)]

Så irriterende at hun absolutt må ta over hele greia når du har gitt klar beskjed om at hun ikke får lov.

God bedring til August.

heldigvis synes G det var irriterende også, han er helt enig med meg og hadde lyst å hive seg på telefonen med det samme og si til moren at vi dropper hele greia og har det her... men han skal ikke det altså - han har laget en liste nå over hva som skal gjøres og hvem som skal gjøre det, og så skal han ta det med henne... der har hun to plikter og resten er vårt bord.

Eneste som irriterer nå er at hun kommer til å stille med "duplikat" av alt - eget lager med fløte til kaffen, brus, kaffe, etc. i forventning om at vi har glemt det, så hun triumferende kan dra det opp av hatten sin... så nå er det plutselig viktigere enn noen sinne å huske absolutt alt!

Det er forferdelig irriterende med svigermødre som ikke har tiltro til sine svigerdøtre - kjenner så altfor godt til det selv[:@] Dersom barna f.eks blir syke er det mas om at jeg bør gå til legen omtrent bare barnet har snue - og mannen min maser litt om det selv mens jeg sier at vi skal se det an. Vi er da voksne, oppegående jenter som kan tenke selv![&:]

Det er vi så absolutt Elimor!! Svigermor sier jo at hun vet at jeg fikser det, samtidig så må hun ringe og sjekke at jeg har husket ting, og som sagt tidligere er jeg spesielt obs på det nå fordi hun kuppet forrige dåp fullstendig og jeg følte meg helt tilsidesatt. Da sverget jeg at neste dåp skulle være MIN! I tillegg er hun allerede stresset på ting som må gjøres, og det er helt unødvendig, det er bare småtterier som gjenstår og det er fort gjort - så fort temperaturen går ned ute så jeg kan ta med August på shopping skal jeg få handlet alt som trengs på et par timer... mamma kommer jo fredag, så drar vi inn og dekker bord og gjør alt klart (vi skal ha dåpen i stua til svigerbestemor som er på hjem, så det er jo ikke  i stua til svigers heller)

Jeg håper G når igjennom til henne denne gangen slik at dere føler at denne dåpen faktisk er deres. Stå på krava!

HUff, sånne ting er så slitsomme. Ikke moro når svigers mener de vet bedre. Aaaaarg! Hadde litt sånn i bryllupet, så der bare bestemte vi alt, og gav svigermor et par oppgaver(noe hun faktisk ikke klarte å utføre[:'(])

Håper dere får til å ordne det slik at dere får bestemme....det skulle bare mangle

God bedring til August!

Back
Topp