ja,så var'e manda'n igjen da folkens!

Trillemor82

Forumet er livet
og dagen starter som vanlig for min del... på nav!!!! haha..og i dag kjente de meg igjen på navnet.. ja,rita.. når var du født igjen.... kanskje et tegn på at jeg har vært der for mye???? men nå er iallfall de rette inntektsopplysningene registrert.. det ble de på torsdag..så det er en start.. så da er det bare å krysse fingrene for at jeg får etterbetalt.

Har og fått sanksjonsbrev pga manglende oppfølging av arbgiver.. har meldt fra til lege og nav at jeg ikke har noe arbgiver lengre... men det står tydeligvis fortsatt i sykmeldingen.. jeg har jo ikke tenkt over det.. sååå håper ikke det forsinker det enda mer... lever skikkelig på etterskudd nå.. og det er lite morsomt.. men er heldigvsi straks ferdig med julegavene... det er topp!! :) mangler bare litt rammer til bhgbilder,og et par småting til litt besteforeldre.. :) så er vi i boks!

ellers i dag har jeg ikke store planer. skal ha hot kyllingsuppe til middag i dag.. den er ganske god. anbefaler den altså. sjekk oppskrift på tine.no. Fikk tips av monicabebe en gang for lenge siden, så vi har hatt den et par ganger etter det.. også glemmer jeg den litt før den pluselig dukker opp igjen... men jeg tror vi skal bruke den som gryterett i dag.. for jeg fikk kun tak i kremfløte.. og da blir den litt tykkere enn om jeg skulle brukt matfløte... så da serverer jeg den med ris til tror jeg. god på smak er deniallfall! :)

så må jeg sove litt... blir max tre timer søvn hver natt.. så jeg må få meg et par timer på dagtid også,dersom jeg skal klare å fungere.. så nå skal jeg bare spise opp frokosten min,så blir det sengen...:)

ha en fin dag folkens.. titter innom etterpå satser jeg på!
 
Høres ikke bra ut med den søvnen din, Trillemor, da er det godt å se at du er flink og legger deg nedpå litt på dagen også.

Jeg har startet dagen med legebesøk jeg - har hatt store problemer med ryggen i det siste, og så må jeg justere stoffskiftemedisinen min igjen, og jeg har fått mer utbrudd av psoriasis i hodet, i tillegg til at jeg innser at jeg må få operert dette underlivet mitt... da jeg kom ut fra legen oppdaget jeg at jeg helt hadde glemt å snakke om ryggen - jeg som hadde tenkt å få rekvisisjon til kiropraktor - har ikke råd til å drive og betale flere hundre kroner hver gang... så nå er jeg rimelig flau og fortvilet over hvor distre jeg faktisk er - den ryggen har altså holdt meg våken om nettene i flere uker!

SKal på kveldsvakt i dag, så jeg lurer på om jeg skal la husarbeid være og sløve de siste timene før jeg skal gå - men så vet jeg jo at det klarer jeg ikke, så jeg skal få støvsugd andre etasje og ryddet unna klesvasken som ligger der så er jeg fornøyd
 
Må nok skuffe deg lenemor.. du får ikke rekvisisjon til kiropraktor! behandlingen ble visst billigere for noen år siden og det skal kompensere. I følge min kiropraktor!

Nå har jeg ordnet med ukesmenyen vår.
tirsdag: potetstappe i form
onsdag: fiskeboller
torsdag: svin og brokkoligform
fredag: reker (må finne på noe til ungene... de spiser nok hos svigers når jeg tenker meg om..)

så er det bare lørdag og søndag igjen
 
God mandag kveld jenter :-)
Huff begynner å bli litt lei av å være kvalm og spy tenk 6 helle mnd. heldigvis bare litt over 11 uker igjen. Skulle ha vært på bassengtrening i dag men når man ser svarte prikker surrer rundt så får man vel innse at man får ta det med ro.
I dag har vi hatt retser av kalkunen nam nam.

Huff så kjipt Trillemor at ikke ting har ordnet seg med nav.
Grr er ikke fornøyd med dem selv, forje mnd mente de at de ikke hadde fått del A av legen så jeg kunne ikke få penger. Heldigvis ordnet legen opp og feilen lå i  motaket til nav.Men de gjør jo alldri feil.

Så kjedelig at ryggen din ikker er bra enda lenemor, men må si jeg kjenner meg igjen sikkelig surre hode når jeg er hos legen har begynt å skrive ned det jeg lurer på.
 
Men jeg blir jo ikke skuffa om jeg ikke må ha rekvisisjon... eller, jo, for det betyr jo at det ER så dyrt å gå til kiropraktor. Forrige runde med ryggplager svei jeg jo av to tusen kroner på to uker....

Trist med denne formen din, Fru - håper virkelig det ikke skal vare i elleve uker til!

Jeg sitter og ser lysshow - Johanna og August løper rundt i huset med hver sin lommelykt - billig moro altså!! Jeg skal på jobb, men Johanna har legetime nå på morgenen, så vi drøyer både jobb og barnehage til etter at hun har vært der.
 
Back
Topp