ja, så var det freda'n igjen da damer!

Trillemor82

Forumet er livet
og i mitt tilfelle har jeg en sabla bra dag!! hurra! jeg har sovet fra midanatt til 06.. sammenhengende...!!!!!!!! wow!!! jeg måtte bare avbryte for å tisse noen ganger, men sovnet igjen raskt etter det!!!! :) himmelsk!! da blir jo humøret så sinnsykt bra også.. faktisk så god form og godt humør at jeg skal ta meg en tur ned på "jobben" dvs der jeg jobbet før jeg ble sykmeldt... var jo bare et vikariat.. men da skal jeg ta lunsj med de jeg jobbet med.. de har spurt om jeg kan komme ned når jeg blir i form.. så da må jeg smi mens jernet er varmt nå-! :)

etter det skal jeg vaske huset her, og lage lasagne... så blir det sofa.. kan ikke gjøre for mye påp en dag! :P også er det idol i kveld.. min venniunne skal synge gabriellas sång.. som er min stoooore favorittsang!! så her i stua blir det høy tårefaktor og stor spenning i kveld! tror jammen meg jeg skal kjøpe inn litt snop også!

hmmm... oppdager nå at jeg har tre maskiner med håndklæ som burde vært brettet............................................ men.. helga er ikke bare burde burde... :P så får se hvor hen jeg skal få tid til dette :P tilsutt så tar vel morten det tenker jeg...:P satser på det tror jeg!
nei, nå burde jeg faktisk komme meg i dusjen.... kjekt å stå opp litt før jeg drar ned og hilser på gamle kolleger.. :)

planer for helgen og dagen da damer?

Så godt at du har fått en god natts søvn, men du må ikke tro at søvnen gjør underverker heller, så dagen i dag er ikke for å brenne lyset i begge ender. Blir kos å være sosial, det skjønner jeg! Og så blir det spennende i kveld - jeg heier på Maria!!

Jeg har levert begge ungene i barnehagen i dag (!!), og handlet mat, jeg har brettet og lagt bort klær, og satt på ny vaskemaskin, og nå skal jeg spise lunsj og se episode to av Taxi - jeg var på jobb da det gikk - vanvittig bra serie synes jeg!

Etter maten skal jeg en tur ut i volda - må kjøpe skjorte til August, JOhana kunne trenge ny kjole, jeg skulle ideelt sett hatt pentøy, men jeg finner ikke noe til meg selv - de har ikke klær i barbastørrelse her... og så må jeg kjøpe en liten ting til til dåpsbarnet og bursdaggave til pappaen hennes... så skal jeg til frisøren før jeg henter ungene og gjør klar for en fredagskveld med vaffelhjerte, indisk middag og sløving foran tv

Så flott at du har en bra dag!!! Får håpe at du får mange sånne framover!!!

Jeg ligger på sofaen idag.. skal nok krype opp i køya etterhvert.. er ikke akkurat i god form.. Har levert 2 barn i 2 bhg, og brukt 1 time på legekontoret, så nå er jeg utslitt..  Får satse på at litt søvn gjør susen!

Det blir en veldig begivenhetsløs dag for meg altså.. og en rolig kveld, med bare et barn, Bertine skal hentes i bhg av bestemor og overnatte der. Det var så utrolig stas å ha med seg koffert og bilsete i bhg..

Ha en strålende dag alle sammen!

God fredag jenter :-)
I dag har jeg og christian kose dag hjemme. Ser på Cars 2 nå.
Så har jeg fått vasket gjennom klær til knøttet i str 50-56 ble en bra haug så trenger nok ikke kjøpe klær.
I kveld blir det taco

hei igjen..

nei.. sant som du sier..søvnen hjelperikkemot altlenemor..:)
men.............. den hjalp meg litt... men skal ikke brenne noe mer energi nå.. har derfor satt meg ned, og skal sitte her til jeg skal hente jentene i bhg. Morten ligger på sofaen stakkars... han dro hjem ftra jobb (det skjer ca aldri) og har styugg hoste og feber (det har han heller aldri) så han ligger rett ut. (han er heldigvis ikke en slik som får mannesyken med en gang) så jeg tror jeg skal ta med meg jentene til mamma en av dagene denne helgen slik at han bare kan sove.. han klarre nemlig ikke slappe av når vi er hjemme.. dvs.. han har ikke vett nok til å gå å legge seg når vi er hjemme.. :s iallfall ikke nå som jeg heller ikke er i toppslag... :s

Hatt det kjempekoselig på "gamlejobben". føler meg så hjemme der, og godt mottatt.. at jeg savner dem så grusomt masse... og de vil ha meg tilbake.. sååå om jeg kommer i form.. så skal jeg prøve på det.. ellers kanskje det kan åpne seg noe når permen er slutt... hadde vært deilig med noen timer i uka der nede.. mens morten er hjemme i perm en el to dager i uka eller noe.. kjekt om vi kunne delt det slik.. :)

god bedring superberta. skjønte på t at dere sleit med litt sykdom for tida.. ikke morsomt.. :(

stas med å vaske babytøy da fru. skal du inn på ny ul snart for å sjekke morkaka? var det ikke den som lå feil?

Det hørtes herlig ut med god søvn Trillemor! Det fortjener du!!

Jeg har vert på planleggingsdag i barnehagen! Det var en god dag med mye latter og moro opp i alt det andre. Har hatt medarbeidersamtale med en assistent og planlegging av resten av året. Gleeeder meg til jul!

Nå sover Aslak, Solveig er på badet og tuller tror jeg... eller vasker vasken! Snart blir det å benke seg foran tv og se.. håndball! fant det nettopp

I morgen skal jeg til frisøren!!!! weee

Trillemor82 skrev:
hei igjen..

nei.. sant som du sier..søvnen hjelperikkemot altlenemor..:)
men.............. den hjalp meg litt... men skal ikke brenne noe mer energi nå.. har derfor satt meg ned, og skal sitte her til jeg skal hente jentene i bhg. Morten ligger på sofaen stakkars... han dro hjem ftra jobb (det skjer ca aldri) og har styugg hoste og feber (det har han heller aldri) så han ligger rett ut. (han er heldigvis ikke en slik som får mannesyken med en gang) så jeg tror jeg skal ta med meg jentene til mamma en av dagene denne helgen slik at han bare kan sove.. han klarre nemlig ikke slappe av når vi er hjemme.. dvs.. han har ikke vett nok til å gå å legge seg når vi er hjemme.. :s iallfall ikke nå som jeg heller ikke er i toppslag... :s

Hatt det kjempekoselig på "gamlejobben". føler meg så hjemme der, og godt mottatt.. at jeg savner dem så grusomt masse... og de vil ha meg tilbake.. sååå om jeg kommer i form.. så skal jeg prøve på det.. ellers kanskje det kan åpne seg noe når permen er slutt... hadde vært deilig med noen timer i uka der nede.. mens morten er hjemme i perm en el to dager i uka eller noe.. kjekt om vi kunne delt det slik.. :)

god bedring superberta. skjønte på t at dere sleit med litt sykdom for tida.. ikke morsomt.. :(

stas med å vaske babytøy da fru. skal du inn på ny ul snart for å sjekke morkaka? var det ikke den som lå feil?

Er veldig koselig blir litt mer virkelig at han er her snart, Stemmer det skal på ny UL 2 des, 2 uker igjen.Blir spennede å se om morkaka har flyttet seg og se knøttet igjen.
På en måte kunne jeg håpe den ikke hadde flyttet seg så det ble KS siden forje fødsel ikke var noen kjempe koselig opplevelse

fru+2: skjønner godt den følelsen med at du ønsker ks. Sånn hadde jeg det i andre svangerskapet, håpte at den ikke hadde flyttet seg, sånn at det kunne bli ks.... men den flyttet seg og fødsel nr 2 viste seg å være totalt forskjellig fra en grusom første opplevelse. Så jeg er glad jeg måtte føde vanlig med nr to også, kjekt å kunne oppleve "det som alle snakker om". Lykke til med ul, uansett hva som viser seg;-)

Soving ja... her har vi ikke sovet stort de siste ukene. Mini har vært veldig syk og fikk tilslutt penicilin og astmamedisin. Så ble han syk av penicilinen og skrek sammenhengende 5 timer hver natt i en uke. Og da snakker vi intens brølskriking. Viste seg å være intense magesmerter, pencilinen er avsluttet nå, så nå håper jeg vi snart skal få litt søvn!

Jeg har ikke gjort en eneste ting for å forberede meg til baby... kommer ikke i gang. Er så sliten og trøtt, bekkenløsning og vondt. Men har jo ikke noe fast jobb, går på timevikariater, så jeg må bare holde ut, går i minus om jeg blir ssykemeldt siden jeg ikke har noen jobbkontrakt. Foreløpig er viljen sterkest, så jeg håper jeg klarer å jobbe til 19.des, da starter permisjonen for meg. Men da er vi midt i julestria, så jeg vet ikke helt hvordan vi skal få tid til babyforberedelser hehe;-D

Ha en fin helg alle sammen. Håper formen tar seg opp for deg superberta!!

høres ikke bra ut tosmå - men har du ikke jobbet deg opp rett til sykepenger? Må ikke ha kontrakt eller fast jobb for å bli sykmeldt, dersom du har opparbeidet deg rett til det. Da vil du få utbetalt sykepenger basert på siste lønninger eller et snitt av siste seks måneder

Fru, jeg håper at du får en fin fødselsopplevelse denne gangen - jeg har jo fått prøve begge deler nå, og jeg ville aldri valgt keisersnitt igjen - en ting er mens det pågår, noe helt annet er å gå i flere uker etterpå med et stort snitt som skal gro - som begrenser aktiviteter, evnen til å løfte, og som gjør vondt.

Back
Topp