Ja så satt jeg her alene igjen da.. Får vel le litt da

MinaMor

Forumet er livet

HALLO!!!!

Jeg er her også nå!!!! Har ikke vært her på LENGE. Satt en stund i natt, men hadde ikke vært innpå siden fredag!!

ORIGINAL: 2-barnsmamma-22

HALLO!!!!

Jeg er her også nå!!!! Har ikke vært her på LENGE. Satt en stund i natt, men hadde ikke vært innpå siden fredag!!

HELLLLLU! BABYYYY![;)]

Juuhuuuuuuu......[:D][:D][:D][:D][:D]

Kidsa ser på Mikke Mus Klubbhus, så jeg kan sitte her littegrann!!!

Akkurat nå som Oliver begynner å bli utolmodig, selvfølgelig!
Sove litt snart tenker jeg[:D]

Samme med Oliver ja...
Trøtt selv jeg. Kanskje jeg tar meg en lur sammen med han[:)]

Hehe...det er ulempen med å ha 2 unger...Kan ikke bare legge meg når Eline legger seg. han sover som regel ikke før iallfall kl 12...

Jesus, jeg snudde meg vekk pittelitt, og bang sa det, og cd-hylla lå i bakken, med Eline 5cm i fra!!!! Heldigvis slapp hun unna med skrekken..Ble bare litt skremt!!

oi! Godt det gikk bra! Uff de er raske....

Hei! Nå er jeg også her. Jeg har heller ikke vært her på lenge...begynte og sjelve så jeg måtte logge meg på![:D] Gaute ligger ute i vogna og sover, jeg håper han sover i et par timer.

JEPP!!!

Nå har jeg fått ordna nærbilde..Ble ikke så verst!!![:D]

Nommin hellenussan så hærlig bilde!!!! Lukter jeg en vinner her tro?[8|]

ORIGINAL: camika

Hei! Nå er jeg også her. Jeg har heller ikke vært her på lenge...begynte og sjelve så jeg måtte logge meg på![:D] Gaute ligger ute i vogna og sover, jeg håper han sover i et par timer.

Så kos at du kom da![:D][:D]

Mmmmm...jeg sitter og spiser rester fra den hjemmelagede pizzaen vi hadde i går kveld...nammis!!

å jeg som er sååå sulten å!
takk skal du faen mei ha!

hihi

Thank you![:D]

Det ble visst bare en lyntur. Vi får besøk snart...

ORIGINAL: MinaMor

å jeg som er sååå sulten å!
takk skal du faen mei ha!

Mwohahahaha[;)]

hihi

Hehe...det er ulempen med å ha 2 unger...Kan ikke bare legge meg når Eline legger seg. han sover som regel ikke før iallfall kl 12...

Jesus, jeg snudde meg vekk pittelitt, og bang sa det, og cd-hylla lå i bakken, med Eline 5cm i fra!!!! Heldigvis slapp hun unna med skrekken..Ble bare litt skremt!!

uææææ... litt hjertet i halsen da tenker jeg!!!

Back
Topp