ja, så blei det onsdag igjen da gitt..

Trillemor82

Forumet er livet
og vi er halvveis i denne uka.. herlig!!!

i går hadde jeg tidenes kjedeligste dag... jeg skulle ligge på sofaen og slappe av.. det passer meg ikke.. i dag har jeg hatt en bedre dag :P har til og med laget ferdig dagens middag allerede.. morgendagens er ikke langt unan den heller.. har delt opp og gjort klart.. skal ha pølsegrateng.. :) i dag skal vi ha en kyllinggryte.. en oppskrift jeg fikk av en venninne.. skal legge den ut her etterhvert.. iallfall om den er god. den virker god iallfall.. det lukter nemlig meget godt her.

så har jeg fått skifta på sengen til malin.. hun hadde nemlig drøtm at hun var på do.. og dermed gikk det i sengen... men det er helt ok det... da var det bare å få skiftet det og vasket opp det tissevåte av pysj og sengetøy. jammen kjekt å ikke bli helt arbledig. ;)
etter det har jeg fått skrevet litt julekort.. fått litt mer oversikt over julegavene.. og skrevet ferdig lista.. slik at jeg bare raskt kan handlte dette når jeg får siste rest av pengene mine inn på konto.. om de kommer da.. det er jo alltid like spennende..

Har forresten hatt nok en fin natt.. la meg halv ti da. og sov helt til klokka seks eller noe.. ikke tungt.. men jeg fikk slappet av.. jammen deilig å sove altså.. forstår ikke hvorfor ikke kroppen min har skjønt det før????? og ikke nok med det.. men vi lå i sengen helt til halv åtte.. jeg og jentene.. de kom krypende inn til meg i femtida, da morten stod opp.. malin hadde jo tissa seg ut.. så det var jo forståelig.. julie bare kom.. tror hun er fryktelig mørkredd for tida..

lenemor: så moro at august tisser på do.. julie elsker å sitte på doen.. men jeg tror ikke det kommer noe.. men hadde jo ikke vært dumt å få dem bleiefrie.. :) hadde jo vært kjempekjekt med tanke på at vi snart får enda en med bleie her i huset iallfall.. :P

klokka 16 skal jeg på foreldresamtale.. så tenkte å spise litt lunsj før det.. så ta meg en dusj, og kanskje sminke meg :P det hadde jo ikke gjort noe å prøve og vise seg fra en litt bedre side enn den sykmeldte meg :P for den har nemlig ikke helt stått opp enda.. :)

Hei og hopp ny dag og nye muligheter.
Fikk igjen i går for at jeg satt meg ned å skrive julekort og bakte kake til juleverkstedet til barnehagen i går. Når jeg skulle lege meg låste helle høyre side seg i bekkenet så har ikke akkurat at en super natt, men heldigvis bedre etter litt søvn på morningen i dag. Så slapper av på sofaen nå før vi skal på juleverksted i barnehagen

Krysser fingrer for at Nav utbetaler i rett tid til oss begge denne mnd Trillemor. Var innom Nav i går med den siste sykemelingen bare for å være sikker på at alt er i orden siden utbet er neste onsdag. Så da er det bare å håpe.Håper det blir mindre tull når jeg går over på svangerskapspenger.

Hmm kyllinggryte hørtes godt ut her blir det pølser og kaker i barnehagen.

jeg var også nede på nav for å forsikre meg om at de hadde fått det de trenger fra lege etc.. og at de hadde alt fra meg riktig utfylt... det hadde de.. som de andre gangene.. så det pleier ikke å ha noe å si det nemlig... så da får jeg bare vente å se... pengene som kommer nå er sårt tiltrengt siden det er halvskatt. og jeg taper 4000 i mnd på å være sykmeldt.. så sier det seg selv at jeg har havnet ltit på etterskudd.. :P men... det får gå.. jeg orker ikke kjempe mer. er sykmeldt av en grunn, så orker ikke ta noe mer kamp mot visma eller nav!

nå har jeg trykt i meg en snickers. nam.. og tre rundstykker. så skal jeg snart gå i dusjen, slik at jeg bare kan hive på meg noe klær før jeg skal i bhg.

kjære rugedamer, jeg ønsker dere virkelig en fin sistetid i svangerskapet - det er ikke måte på hva plager man skal igjennom... menn skulle visst hva vi ofrer ved et svangerskap, det er både kropp, sinn, jobb og det meste!

Jeg har vært på jobb i dag, en fin dag egentlig, hvor jeg føler jeg har utrettet en del bra saker. Nå står jeg og rører i gryter og panner - her blir det fiskeburgere med råstekte poteter og stuede erter... og så er barna superklare for pepperkakeverksted etterpå. Spent på hvor lenge tålmodigheten deres holder - men bare vi får trykt ut noen kaker så de kan få belønning med nystekte pepperkaker etterpå tenker jeg vi skal være fornøyd

Back
Topp