Ja, nå nærmer det seg Østlandsjenter!!!!!

BlåBobler

Forumet er livet
PÅMELDINGSFRIST 24.03!!!

Nå er det snart tid for treffet jeg har prata om [:D]

Det blir fremdeles den 31.mars i Sarpsborg.

Usikkert om det blir hjemme hos meg eller på et "offentlig" sted. Det kommer ann på hvor mange vi blir.

Så det hadde vært fint om alle som vet med 110% sikkerhet at de kommer, kan skrive det i denne tråden, skriv også om dere skal ha med dere ett eller flere barn [:)] 

Jeg sender ut PM'er til alle om en liten stund.

Jeg kommer , tar med meg gullet mitt [:)]

Kommer også en jeg kjenner + en baby ..

tilsammen 4 =)

jeg kommer og har med meg lille mor.. [:)]

Kommer, og tar med meg lillemann! [:)]

Jeg som sa jeg skulle komme å greier, men jeg klarer det ikke... Er sørpå, og hadde vært så moro å møte dere østlandberter, men jeg skal ha jentedag med mamma. Syns ikke jeg kan avlyse det når jeg  ser henne så skjeldent!!!

Hm... Kanskje alle dem som meldte seg på i den andre tråden bør sendes en PM?!
Jeg har hvertfall lett for og glemme og titte her inne... [;)]

Jeg og Kira (7mnd) skal så godt vi kan prøve å komme!

jepp, kommer jeg også[:D][:D][:D] litt usikker på om jeg tar med meg gutten min på 6 år, kansje mest mindre barn der??????

Jeg kommer, tar med meg lillemor dersom hun er hos meg den helgen....

Kunne vi ikke ha hatt treffet på Eventyr fabrikken? Helt ypperlig for barn og mange bord ol til de voksene... Har en VELDIG aktiv gutt se hehe[:D]

jeg og adrian kommer [:D] natalie har meldt oss på [;)] Men hvor er eventyr fabrikken???

ORIGINAL: june1983

jeg og adrian kommer [:D] natalie har meldt oss på [;)] Men hvor er eventyr fabrikken???

Du kan gå inn på evnetyrfabrikken.no å se der.Den ligger like ved mc.donalds.

Eventyrfabrikken var jo et supert forslag!! [:D] At jeg ikke tenkte på det!!! [&:]

Det er gratis for barn under 1år og gratis for voksne!!  Der kan vi sitte i salongene mens barna koser seg i hoppeslott og sklier, og vi trenger ikke å tenke på været!! [:D]

God mat har de der også!!

Da sier vi det sånn!!

Legger ut en ny tråd om dette jeg [:D] 

Nå håper jeg det blir maaaange som kommer!!!!

Bare 2 dager igjen nå!

Gleder meg, jeg! [:D] 

Back
Topp