ja nå fikk de noe å prate om tenker jeg!... *litt lang*

verteline

Elsker forumet
var hos legen i dag, måtte ringe i morres å få time.. har hatt utrolig mye vondt i magen de siste døgna, ikke kunnet underholde mini å ikke fått sovet noe særlig..

så på venteværelse satt det et gammelt par å kommenterte ALLE på venterommet.. "oi se hu hadde noe galt med foten sin"

så tipper de fikk noe å prate om når jeg kom gråtenes ut fra legekontoret ja! ;) haha

er så super hormonell å trøtt at jeg tåler INGENTING å på toppen av kaka så får jeg vite at jeg har fått magekatar å ikke kan få medesiner pga graviditeten, men kan lindre litt av det (muligens) med syrenøytraliserende...

fytti asså nå e eg LEI av å ha vondt.. eg har fillen prøvd alt som kan ver svangerskapsplager asså.. bah...

*dagens syt*!

Haha noen folk assa!:p Tenk at noen virkelig sitter å diskuterer andre på et venterom! Må flire litt!

Men til deg da, huff, håper du har d bra! Har selv magekatar/sår så er endel mat og drikke man burde holde seg unna:) Som foreksempel appelsinjuice å krydderert du har i tacokjøttdeigen;)

isj, det er ikke noe stas å få! håper du blir fort frisk!!!!!

Regner med sladrefolket sitter å sladrer om hva du gråt for resten av helga, stakkars folk...

Back
Topp