Jeg husker ikke alt dette fra første svangerskap. Men er det ok med varmebehandlet Pepperoni på pizza?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ørret og mange andre typer fisk over 1 kg var ikke bra las jeg nettopp. Men jeg er veldig glad i fisk, så tar ikke det der så seriøst dessverre.... Men ørreten blir stekt mer enn to min på panna nå da steker den så tørr å fæl nå, for å være på den sikre sidenHenger meg på hvordan var det med laks og ørret? Type disse pakkene i frysedisken med ferdige stykker?
Det jeg mener, aner jo ikke om de pakkene er fra fisk over 1 kgØrret og mange andre typer fisk over 1 kg var ikke bra las jeg nettopp. Men jeg er veldig glad i fisk, så tar ikke det der så seriøst dessverre.... Men ørreten blir stekt mer enn to min på panna nå da steker den så tørr å fæl nå, for å være på den sikre siden
Henger meg på hvordan var det med laks og ørret? Type disse pakkene i frysedisken med ferdige stykker?
Jeg spiste sushi i går, men droppet biten med tunfisk. Sushi går vel greit?Tror ikke man skal bli for hysterisk. Så lenge fisken har vært fryst tror jeg det går helt fint. Forrige svangerskap spiste jeg sushi noen ganger. Så lenge man stoler på at det er tilberedt godt nok går det meste bra.
Jeg spiste sushi i går, men droppet biten med tunfisk. Sushi går vel greit?
svar fra mills- http://www.mills.no/faq/gravide-spise-mills-kaviar-3/Hva med kaviar? Fikk plutselig så lyst på det
Har aldri hørt at man ikke kan spise det.Hva med kaviar? Fikk plutselig så lyst på det