Ja mange spm her naa ;-)

Kanskje snart?

Elsker forumet
men har jo vaert til nok en undersoekelse etc hos klinikken... Hehe...
Maa si det var mye aa faa med seg ja..
Noen her som gaar paa nedregulerings sproyter istedet for spray?? Mye bivirkninger eller?
Hvordan var de aa sette??
Vet ikke naar vi begynner enda, maa ha noen flere undersoekelser, men gruer meg likevel..[8|]

Dette er jeg også interesert i å få hvite noe om. Jeg er på nesspray og i full gang med sprøyter nå. Men dersom min første IVF ikke funker så regner jeg med at jeg å bytte ut nesesparyen med noe annet ettersom jeg er allergisk mot den, så jenter hvordan fungerer det med nedregulerings sprøyter, må dere ta dem 2 ganger i døgnet også, og hva bruker dere?

twinanne, jeg fikk beskjed om en sproyte om dagen.. tidlig om morran

Dette høres bra ut, er lettest å fikse slike ting før arbeidsdagen og allt annet starter opp. Jeg fikk beskjed nr jeg var påultralyden min i dag at jeg er en av få som har hovnet opp i øynene pga. nesespraye. det er ferre enn  1 av 1000 som har fått denne reaksjonen, som er en allergisk reaksjon, jeg hater å stikke meg ut når det gjelder slike ting, nese sprayen er jo så enkel i bruk.  Egentlig så skullejeg ha spurt legen i dag dersom ikke denne syklusen funker hvordan jeg skal gjøre det neste gang, men jeg ble litt forfjamset når jeg fikk sjefen sjø i Porsgrunn, han som er pappan til det første IVF barnet i Norge så jeg rett og slett glemte det. Han har foresten bare vært borti et par rare folk some meg som hovner opp i øynene av nesesprayen. Hva er grunnen til at du er på sprøyter og ikke spray?

Back
Topp