Ja, julekalender i år da, jenter?

Kybele

Elsker forumet
Skal prøve å ha ganske mye klart til midten av november i år jeg, og funderer på hva jeg skal finne på i pakkekalender til storebror i år. De 2 siste årene har vi delt opp en stor Duplo-boks i 24 pakker, med stor suksess - men i år tror jeg ikke Duplo er så hipt lenger [8D] Blitt stor gutt [;)]

Så: har noen tips? Helst ikke godteri, og gjerne en stor ting man kan dele opp i 24 pakker slik at man sitter igjen med en ordentlig leke til slutt.

Vi hadde små biler i fjor - hver gutt fikk en bil annenhver dag. Og på julaften fikk de garasjen [;)]

Bra tips med duploklosser[:)]

Eldste her hadde julekalender i fjor (første året) og fikk da alt fra lommelykt til spenner, strikker osv.
Er jo jente så hun er generelt veldig glad i "små plukk", spenner, strikker, små figurer etc.
Men hadde også noen små biler, fargestifter, krokodile osv.

Ikke noe tema, bare masse forskjellige små ting [;)]

ORIGINAL: Godemine

Eldste her hadde julekalender i fjor (første året) og fikk da alt fra lommelykt til spenner, strikker osv.
Er jo jente så hun er generelt veldig glad i "små plukk", spenner, strikker, små figurer etc.
Men hadde også noen små biler, fargestifter, krokodile osv.

Ikke noe tema, bare masse forskjellige små ting [;)]

Har sett litt på slikt også; mitt inntrykk er at det er mye lettere å finne billig "småplukk" til jenter enn gutter. Ikke store utvalget når man tar bort alt rosa, hello-kitty og pynte-seg-ting. Så jeg tror det kan bli dyrt [;)]

Men biler og garasje var jo veldig bra tips, takk [:)]

Back
Topp