Ja jenter...

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Her er min lille fine og helt normale stolthet:
ImageUploadedByBV Forum1380715853.008119.jpg

Alt så fint og normalt ut <3 Ingen antydninger tilblødning, men pga min forhistorie så valgte han å sette meg på en lav dose blodfortynnende inntilvidere :) Skal tilbake igjen 11 oktober for ny sjekk og da kan vi se om hjerte slår (han sa det var altfor tidlig å se 5+3)

Åååh jeg er lykkelig <3

Så bra! Krysser fingrene for at alt går bra :-)

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Føler meg trygg nå hvertfall :) Deilig å få sjekket det og å bli tatt på alvor

Gratulere :) kan jeg spørre hvorfor blodfortynnende? :)

Gratulerer så mye <3

åååå fine prikken <3 tihi <3 har et sånt fra datra mi oxo :)
sååå bra at det så bra ut :)

morsomt å se så tidlig ul bildet - selv har jeg ul-bilder fra de forrige sv.skapene. i uke 8 og uke 10. 12.16.18.20 og opp til 34 og 35.

<3 så bra

jeg går og på blodfortynnende

Det motvirker SA :) Han mente det var lurt siden jeg har mistet to ganger tidligere i år :)

Åhh sier du d ja:) hvor langt var du på vei da du har mistet? Er det vanlig å få blodfortynnende hvis en har mistet ett par ganger?

Åhh sier du d ja:) hvor langt var du på vei da du har mistet? Er det vanlig å få blodfortynnende hvis en har mistet ett par ganger?

Jeg mistet første gang når jeg var 5 uker, deretter 4+5, kom aldri så langt som nå :) Jeg vet ikke om det er noe alle får tilbud om eller om jeg var en specialcase hehe. Legen og gynokologen min er supre og gull verdt begge to :)

Så artig å se! :) Godt med gode nyheter.

Så herlig KMB1990! :D :D Må være veldig betryggende <3

Aaaaaw bittelite bebbisen:D hormoner i full sving her nå :D gledestårer på dine vegne :D mannen kikker rart på meg å rister på hodet så her blir det byttet mellom lett gråt å latter :p

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Aaaaaw bittelite bebbisen:D hormoner i full sving her nå :D gledestårer på dine vegne :D mannen kikker rart på meg å rister på hodet så her blir det byttet mellom lett gråt å latter :p

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Haha så søt du er :D
Mannen ble helt over seg når han kom hjem og så bildet <3 Lille perfekte bebisen :D

Back
Topp