ja jenter

BreeVanDeKamp

Gift med forumet
hva ar dere gjort i helga da?

Her har vi montert opp varmepumpe, vært til mamma på kaffebesøk og hatt en del kaffebesøk selv[:D]

ORIGINAL: Flaskemamma

hva ar dere gjort i helga da?

Her har vi montert opp varmepumpe, vært til mamma på kaffebesøk og hatt en del kaffebesøk selv[:D]

Livet er hærlig med varmepumpe [:D]

Varmepumpe er DIGG[8D] Er så godt å stå opp til et varmt hus[:D]

yes[;)] godt å bare trykke på en knapp liksom, isteden for å streve med den jævla vedovnen[8D][8D]

Har hatt besøk i hele helgen av ei venninde med dattern sin på 3 og de har nå reist. Så jeg slang minin under babygymmen så han fikk sove, mens søstern hans og jeg spiste is og rullekake som jeg laget på fredagen.
Nam nam.

Her fyrer vi i peisen, det er så koslig synes jeg. Lukter godt gjør det også[:)]

Samboern er på hyttetur i Hemsedal og kommer sikkert ikke hjem før vi har lagt oss, så vi skal bare kose oss og slappe av.
[:)]
Har gått i ett i hele helgen så ikveld blir det et deilig bad når unga er i seng tenker jeg.

Kanskje gå en liten tur etter amminga nå.[:)]

Begravelse på fredag[:(] besøkte Kanutten i går og etter det døde ryggen min, nå ligger jeg strak ut!!
[:D]

Fredag slappa vi av, laurdag vaska vi hus og så kom svigermor på besøk og i dag slapper vi av med besøk og venter på middag

ORIGINAL: *Minibønna*

Begravelse på fredag[:(] besøkte Kanutten i går og etter det døde ryggen min, nå ligger jeg strak ut!!
[:D]
hvem var det som ble gravlagt?[&o]

Har egentlig bare slappet av. i dg har vi gått lang tur så har jeg vært og ridd en tur har jo vært 5 varmegrader og kjempe sol her [:D]

Back
Topp