Ja jenter..

Mortens skogmus

Glad i forumet
I dag kom resepten for nye medisiner[:D]. Gubben skal vei å levere den i morgen...eh i dag.. og da håper jeg at vi har de før fredag..........................................for da reiser vi en uke til Bulgaria[:D][:D][:D][:D]. Blir rikting nok med kofferten full av puregon og med TR i reisefølge, men men!!! Så var de så snille på medicus at legen jobber overtid på fredag, de stenger egentlig kl to og flyet lander ikke før kl tre + 1 time inn til byen[:D][:D] Kan tro jeg ble glad når de sa at det gikk i orden, ellers hadde jeg måtte vente til September og da er det jo sauleiting, og ikke minst rypejakt[:D][:D][:D]. Nei det skal noe til for å rekke på alt[8D][8D] Baby er seff 1 pri, da, men nå klaffet alt!!!
Satser på at dobbel dose puregon gjør susen denne gangen[:)]
Ønsker alle dere supre jenter en kanon bra helg!! Selv har jeg tre nattevakter nå, så dårlig med helg[8D]

Blir spennende med ny runde[:)] Det går helt fint med medisiner i utlandet[;)] Du klarer det utmerket!

God tur og lykke til med forsøket!!

ORIGINAL: Hoppla

Blir spennende med ny runde[:)] Det går helt fint med medisiner i utlandet[;)] Du klarer det utmerket!

God tur og lykke til med forsøket!!

SIGN

ORIGINAL: Anne L

Så flott at alt ordnet seg[:)] God tur og lykke til med forsøk

[:)]

ORIGINAL: Anne L

Så flott at alt ordnet seg[:)] God tur og lykke til med forsøk

sign[:)]

Ja det ordner seg for snille jenter vet dere[8D]. Takk for alle lykkeønskninger, trenger de[:)]! Hadde ikke tenkt på at bagasjen kunne havne på villspor, hmmm spurte jo legen om dette med bekreftelse da de ordnet resepten, da sa de jo at det trengte jeg ikke, for det gikk bra når de låg i bagasjen[&:]. Hmm tror jeg pakker de i håndbagasjen og tar med med stimuleringsplanen, for der står jo hvilke medisiner det er, og underskrevet av legen min[8|]. Bare det som hadde manglet ja at medisinene hadde dratt på egen ferie ja[8D] Hehe 5 dager i gjen til vi drar

Back
Topp