Ja, jenter! Når?

Gertie

Elsker forumet
[:D]Ja- når skal dere begynne å jobbe igjen? Og skal barna da i barnehage/ dagmamma/ park el noe annet?

Her vet jeg ikke. Jobben min ble lagt ned pga finanskrisa, så er litt usikker på hva jeg skal egentlig. Kanskje ta skole og få en utdannelse? Hadde jo ikke vært dumt. Permisjonen er slutt i januar, men Lillemann sender jeg i barnehage først i mai (samme bhg som storebror, kommunal 200m unna hjemme[;)]). Dere?

Skal jobbe 6 uker ifra februar,mens han har pappapermen, så skal jeg være hjemme i 11 uker igjen etter det.. men må mestsannsynlig søke ulønnet perm og jobbe litt kveld og helger siden han ikke kommer til å få bhgplass før i august (om vi får bhgplass da)[:)]

her er egentlig permisjonen ferdig i mars, men tror eg skal ta ulønnet permisjon frem til august, da barnehage året starter. Har fått spørsmål fra ei som eg jobber med om eg vil være dagmamma for jenta hennes fra mars-april, og til juli en gang... Jenta hennes er akkurat en mnd eldre enn mi lille snuppe...

noen som har erfaring med å være dagmamma for ei på denne alderen når n selv har ei lita?

Var vel i begynnelsen av Mai jeg skal begynne å jobbe. Gruer meg jeg..

Håper egentlig jeg finner en ny jobb innen da, frister ikke mye å jobbe lørdager og kvelder lenger.....

Permisjonen er ferdig 22 mars, men har søkt om ulønnet permisjon ut august.. Så søker jeg om mer om det går bra... Skal jobbe de dagene sambo er hjemme og litt netter tenkte jeg!

Begynne 1. Feb. Da skal pappaen være hjemme i 4 uker (hadde to i sommer). Og fra mars regner jeg med at jeg søker ulønnet permisjon fra dagene frem til august. Off gleder meg ikke. Skulle ønske økonomi hadde sagt at jeg kunne være hjemmet til august.

Jeg skal egentlig begynne igjen i midten av mai, men er litt usikker på hva jeg gjør. Kunne godt tenke meg å være hjemme litt lenger jeg.

Jobber allerede, men er veldig usikker på hva vi skal gjøre når mannens perm er ferdig i april eller mars eller når det nå er. Om det ikke har blitt funnet noen løsning på ryggen hans til da kan det hende vi må flytte opp til mamma i Harstad igjen.. Har ikke råd til å bo her da, så..[&o]

Men håpet er at vi skal finne en løsning, fortsette å bo her, og la Hannah gå i barnehagen her i nærheten fra august av. Skal få barnepasshjelp fra svigers i månedene i mellom[:)] 

Permisjonen min slutter rett over påske (begynnelsen av april), men jeg søker nok noen uker ubetalt permisjon. Så skal pappan ha permisjon og deretter tar vi felles sommerferie. Så lillegutt får begynt i barnehage i august.

Skal begynne å jobbe rett etter påske etter å ha tatt ut ferie fra i gjor og hatt litt permisjon uten lønn. Da skal pappaen være hjemme til ca 20. juni. Da skal jeg være hjemme igjen (ferie/avspasering). Snuppa begynner i barnehage til høsten[:)]. Lurer på om vi kan få til at en av oss jobber 80%. Hadde vært godt!

Jeg er sykmeldt, så vet ikke hvordan ting blir. Håper på å kunne begynne å jobbe når vi har fått barnehageplass. Hvis jeg ikke får begynt i jobb, vil jeg ha henne korte dager i barnehage for sosialiseringens skyld =)

Begynner å jobbe i midten av april, ca. 12 tror jeg. Jeg er utdannet lærer så jeg kommer til å jobbe 100 % fram til sommerferien, og kanskje noe redusert fra august og ut året. Har lyst til å ha mer tid med jenta mi jeg. [:)]

ORIGINAL: ******

[:D]Ja- når skal dere begynne å jobbe igjen? Og skal barna da i barnehage/ dagmamma/ park el noe annet?

Her vet jeg ikke. Jobben min ble lagt ned pga finanskrisa, så er litt usikker på hva jeg skal egentlig. Kanskje ta skole og få en utdannelse? Hadde jo ikke vært dumt. Permisjonen er slutt i januar, men Lillemann sender jeg i barnehage først i mai (samme bhg som storebror, kommunal 200m unna hjemme[;)]). Dere?

Er permisjonen slutt i januar? Jeg har permisjon til april, kanjeg spørre hvorfor du bare har permisjon til januar. men nå har sambo tatt sine 6uker og da blir min flyttet med 6 uker, så skal ikke begynne å jobbe før midten av juni=) skal gå hjemme til slutten av august med begge barna, så er det i full gang med jobb..=)

Back
Topp