Ja jenter - får jeg en klem eller?

KathMor

Forumet er livet
Nå i natt reiste James og det er nesten nøyaktig 1 mnd til han kommer hjem igjen, 16 Desember.... Det er lenge til det [X(] Jeg ser han jo en helg 25-28 nov, men er jo ikke det samme som å ha han er med tanke på hjelp, se begge jentene og å "være me di hverdagen"... Jaja, det går sikkert fort [:D][&:][:o]

Så mange du vil ha...........uff, skjønner godt at det er tungt med alle disse farvellene.......[&o][&o]
*bamseklem*

Klem fra meg!! [:)]
Syns du er super, og virker som du griper hver en dag som den er tross savn og "alenemor" i perioder. = forbilledlig!!![:)][:)]

Tuuuusen takk jenter - dere er de beste!! [:)]*tar i mot alle de virtuelle klemmene jeg kan få*

Må man så må man [:)] Noen ganger vil jeg rive ut håret og bestille meg den enveisbilletten til Bahamas, MEN skal være ærlig å si jeg er overrasket over hvor mye jeg koser meg! Altså i og med litt stress, unger med trass, sultne-vil-ha-mat-NÅÅÅÅÅ- unger osv osv så føles det så "riktig og komplett" - å få nr 2 gjorde ette eller anna med meg! Ting falt litt på plass på en måte, vanskelig å forklare.. Setter stor pris på hverdagen vår sammen med jentene mine, bare litt sårt at James ikke er her å får ta del i det med oss... [:o]

ORIGINAL: *Skjønningene*

Hihihi morsom klem! Den vil jeg være med på! hehe.

Syns du er flink jeg!!

når kommer han til norge for godt?

Det er det ingen som vet [>:] Tror aldri han kommer for godt i den forstand, reising vil det alltid bli... Men vi håper at i slutten av neste år så er det mindre reising, når firmaet er "mere satt".. SÅ alt man kan gjøre er å krysse fingre å håpe! Vet også at dette tærer en del på James, så vet han gjør alt kan kan for å få dette til, komme hjem oftere.. [:)]

Syns du er tøff! Vet ikke om jeg hadde klart å leve slik, men hva gjør man ikke for kjærligheten? [8D]

ORIGINAL: Vand

Syns du er tøff! Vet ikke om jeg hadde klart å leve slik, men hva gjør man ikke for kjærligheten? [8D]

Nei er akkurat det.. var ikke dette som var planen... Men hva kan men egentlig gjøre?? [8|][&o]

oi, må signere vand!

Men bor dere to steder nå da? Han hjemme i leiligheten i england å du i oslo (?)...

Drar du hjem å besøker han litt alene, savner du england?

Ja, han leier et rom hos en kamerat han nå, bor av og til litt hos broren og. Så reiser han utrolig mye for tiden, her om dagen var det 3 land på en dag, så singapore etter på lissegodt...

Jeg har ikke dratt å besøkt han enda, det jeg og Isabelle skal nå 25 til 28 nov [:)] Så da må vi kose oss, blir nesten som å treffes uten barn det, mini bare sover i vogna si overalt, så vi kan på pøbben en tur, ut å spise å kvelden, farte riundt bare oss to - koselig det og, ekke ofte

Savner england litt, noen få ting.. Men ikke noe er som å bo hjemme [:D] Savner at å spise ute er billigere [8D] Savner gåturen min med lønsj på pøbben, savner noen av vennene våre! Savner London... Nei blir kjempe kos å komme tilbake!

ORIGINAL: Buble

Så mange du vil ha...........uff, skjønner godt at det er tungt med alle disse farvellene.......[&o][&o]
*bamseklem*

føler med deg
er noe skikkelig dritt det der [&o][&o][:(]

ORIGINAL: Buble

*bamseklem*

ORIGINAL: KathMor

oi, må signere vand!

Men bor dere to steder nå da? Han hjemme i leiligheten i england å du i oslo (?)...

Drar du hjem å besøker han litt alene, savner du england?

Ja, han leier et rom hos en kamerat han nå, bor av og til litt hos broren og. Så reiser han utrolig mye for tiden, her om dagen var det 3 land på en dag, så singapore etter på lissegodt...

Jeg har ikke dratt å besøkt han enda, det jeg og Isabelle skal nå 25 til 28 nov [:)] Så da må vi kose oss, blir nesten som å treffes uten barn det, mini bare sover i vogna si overalt, så vi kan på pøbben en tur, ut å spise å kvelden, farte riundt bare oss to - koselig det og, ekke ofte

Savner england litt, noen få ting.. Men ikke noe er som å bo hjemme [:D] Savner at å spise ute er billigere [8D] Savner gåturen min med lønsj på pøbben, savner noen av vennene våre! Savner London... Nei blir kjempe kos å komme tilbake!

hahahaha! jeg savner innleggene om gåturene til pøbben[8D]

Ohhhh - gjett om dere skal få bilderas når vi kommer hjem!! [8D] In true Kathmor style - inkludert pøbben [8D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Ohhhh - gjett om dere skal få bilderas når vi kommer hjem!! [8D] In true Kathmor style - inkludert pøbben [8D][:D]

Gleder oss allerede! [:D]

ORIGINAL: Vand

sant så sant.. jeg hadde nok ikke klart det.. all ære til deg..

sender alle klemmene du trenger og mange til[:D]

huff det høres slitsomt ut, håper han slutter å reise så mye snart.klem![:)]

Go jentene mine!! [:)] Er så glad dere er her jeg , noen jeg kan legge ut om alt det positive og det negative til, godt å lette på hjertet og godt å få noen "klapp på ryggen" [:D]

Back
Topp