Ja jenter, da er det vår mnd :D

MiO04

Glad i forumet
Endelig! Vi har jo vært gravide siden oktober/november 2012!

Først var det de magiske 12 ukene, ordinært ul, høygravide og nå fødeklare i vår mnd!
Hvordan føles det?

Prinsen ventes 06.08.13

Håper bare det er min måned denne gangen :P
Andremann kom 11 dager på overtid og da bekket jeg jo akkurat over i september og med samme termin kan det jo skje igjen, men nå har jeg et julibarn og et septemberbarn så da passer det jo fint om snuppa kunne komme i august ;)

Uansett fint å ha kommet til vår måned :)

Endelig er det august! :) "Synd" det enda er 23 dager til termin, nokså lei og klar for å møte lillesøster nu ja!

Ja, helt fantastisk å endelig være inne i VÅR måned!!!! =D Ikke lenge igjen nå! Gleder meg til å høre om alle fortegnene til fødsler som skal skje her inne og om fødsler som er overstått og ulike fødselsopplevelser!! For å ikke snakke om å se de forskjellige skattene som ligger å gjemmer seg i magene våre <3 Håper på masse bilder fremover! =D

Ja, helt fantastisk å endelig være inne i VÅR måned!!!! =D Ikke lenge igjen nå! Gleder meg til å høre om alle fortegnene til fødsler som skal skje her inne og om fødsler som er overstått og ulike fødselsopplevelser!! For å ikke snakke om å se de forskjellige skattene som ligger å gjemmer seg i magene våre <3 Håper på masse bilder fremover! =D

Signere ;)

Jippiii! :)
Bare håper hun kommer i August, siden jeg har termin den 26.
Klarer ikke vente til September! :p

Spennende å følge med på forumet med fremover! :)
Rart hvor fort folk tar telefonen om dagen, å vandlig vis får jeg svare hei å slikt når jeg ringer, men neida! Nå er det mer : Går det bra? Hva skjer? Trenger du noe?` :P
Rart å tenke på at ENDELIG er det våres mnd!! :)

Håper virkelig august blir min måned også :D

Ja da er det endelig vår mnd. Syns egentlig at det har vært veldig stille her inne,i juni jili var det mange som kom mnd før. Men det ser ut til at vi endelig er i gang med babybooooom her nå. Lykke til alle august jenter :-)

Back
Topp