schnuppa
Forumet er livet
Ja da er jeg tilbake fra ferie og jeg er selvfølgelig blitt savnet av dere [8D][8D]???[8|]
Var på kontroll i dag og da fikk jeg vite at den lille ligger riktig vei.. Jippi
. Hodet ligger langt nede i bekkenet, men er ikke festet ( dette skjer sjeldent før rett ved fødsel for 2 gangs fødende)
Alt så ellers bra ut både urin, blodtrykk og det hele.
Er kjempe happy for at den ligger riktig vei. Nå er jeg snart klar til å ta i mot den lille jeg også. [:)]
I dag skal sambo tøye og smøre for meg... Er så vanskelig å gjøre det selv[8|][8|]
Ha en fin kveld snupper..
Klem fra meg
Var på kontroll i dag og da fikk jeg vite at den lille ligger riktig vei.. Jippi
. Hodet ligger langt nede i bekkenet, men er ikke festet ( dette skjer sjeldent før rett ved fødsel for 2 gangs fødende)Alt så ellers bra ut både urin, blodtrykk og det hele.
Er kjempe happy for at den ligger riktig vei. Nå er jeg snart klar til å ta i mot den lille jeg også. [:)]
I dag skal sambo tøye og smøre for meg... Er så vanskelig å gjøre det selv[8|][8|]
Ha en fin kveld snupper..
Klem fra meg

... Savna deg og jenta.. Har tenkt mye på deg om det har skjedd noe.. Er jenta bestilt til 4 juli?? Blir du satt igang da???