Ja jeg er tilbake for fullt :)

schnuppa

Forumet er livet
Ja da er jeg tilbake fra ferie og jeg er selvfølgelig blitt savnet av dere [8D][8D]???[8|]

Var på kontroll i dag og da fikk jeg vite at den lille ligger riktig vei.. Jippi. Hodet ligger langt nede i bekkenet, men er ikke festet    ( dette skjer sjeldent før rett ved fødsel for 2 gangs fødende)
Alt så ellers bra ut både urin, blodtrykk og det hele.
Er kjempe happy for at den ligger riktig vei. Nå er jeg snart klar til å ta i mot den lille jeg også. [:)]
I dag skal sambo tøye og smøre for meg... Er så vanskelig å gjøre det selv[8|][8|]

Ha en fin kveld snupper..

Klem fra meg

Vælkømin att!

Thanks.... [:)]

Savna meg skjønner jeg... He he[;)]

Har iallefall savna dere folkens...

Jeg har også fått beskjed om at hodet ikke vil feste seg før jeg er i fødsel.Men hos noen fester det seg jo før den tid.

Ofte så fester ikke hode seg før fødsel på flergangsfødende. Men om du har fått beskjed om at hun har festet seg så har hun helt sikkert det og du trenger ikke komme i fødsel med det første... [;)][;)]

Hei szzzzzzznupppppa! Velkomen heimat!! hehe! Bra du har kost deg da!Kjedelig hvis det skulle blitt masse vondert og såntern når man er på ferie...[:D]

Når det gjelder feste av hode stemmer vel det på 1 gangs og?? jordmor sa det kunne skje samme dag som v fødsel..håper nå på det jeg da...ikke skjedd her nemlig...vet du?

Klems

Hey hey FirstTime.. [;)][;)]

Vel , skal fortelle deg at på ferien så fikk jeg et illebefinnende var nesten 1000m over havet i en hytte og så står jeg der å skjelver, rister og har diare.. Jeg var så redd.. [&:][&:][&:] Fikk litt panikk om hvor vi skulle dra.,,, Samboer ble livredd.. Jeg brakk meg flere ganger... [:'(][:'(][:'(]
Fikk lagt meg ned å sovna rimelig kjapt... Var ok neste dag. Heldigvis...

Når det gjelder hodet så pleier det å feste seg på 1 gangsfødende før det fester seg på flergangsfødende. Men hodet til prinsessa di trenger nødvendigvis ikke feste seg hos deg før fødsel er i gang. Det er bare ut ifra hva som er vanligst.

KLem

ORIGINAL: chello

VELKOMMEN TILBAKE SCHNUPPA!!!

har savna deg!!!!!

ååå så søt du er da... Savna deg og jenta.. Har tenkt mye på deg om det har skjedd noe.. Er jenta bestilt til 4 juli?? Blir du satt igang da???

Fysj, så skummelt med det illebefinnende[&:]
Enda godt du ble bra allerede dagen etterpå da!!
Nope, det er ikke lett å tøye seg selv lengre gitt, noe må mannfolka få ta seg til også. Ikke den værste jobben heller akkurat[;)]

Skal si deg en ting...

Du har vært savnet av meg!!!!

så koselig å ha deg tilbake [:D]
Det har nok vært litt deilig å komme seg litt bort fra alt det vanlige også, eller??

Såp bra at nurket ligger rett vei da, da er det bare å vente på den store dagen da [;)]

kos og klem

ORIGINAL: Monicus

Fysj, så skummelt med det illebefinnende[&:]
Enda godt du ble bra allerede dagen etterpå da!!
Nope, det er ikke lett å tøye seg selv lengre gitt, noe må mannfolka få ta seg til også. Ikke den værste jobben heller akkurat[;)]

Skal si deg en ting...

Du har vært savnet av meg!!!!

Jeg var livredd og bad til gud om at jeg ikke skulle føde nå.. Jeg gråt mine modigste tårer om at jeg måtte komm emeg hjem først... Tror det hjalp... [8D][8D]

He he han digga jobben... Hm [8|]

Jeg har savnet deg også lille venn... [:)]

ORIGINAL: Jas

så koselig å ha deg tilbake [:D]
Det har nok vært litt deilig å komme seg litt bort fra alt det vanlige også, eller??

Såp bra at nurket ligger rett vei da, da er det bare å vente på den store dagen da [;)]

kos og klem

Takk vennen...

Er så godt å komme in her igjen å prate med dere...
Jo deilig å komme seg bort, men jævlig å akkuratt få sånn dritt når man er bortreist...

Jepp nå bare venter vi på tassen... Juhu.. [;)]

Stor klem tilbake

Heeeeeeiiiiiiiiiiii Schnuppa vår [:D]
Koselig å ha deg tilbake hos oss igjen [:D]

Kjempe ekkelt å høre om det illebefinende, hadde blitt kjempe redd selv jeg. Men godt alt er fint med deg og den lille nå da [:)] og at den ligger ritkig vei. Lille prinsessa vår ligger også med hodet ned, men har vist ikke festet seg enda. Jeg skrøt fælt av menssmerter her om dagen, om at nå skjer det ting, men nå er alt stille her, helt stille.

Har savnet deg jeg vennen [:)] Du er alltid så koselig å snakke med [:D]

Uff, ikke bra med illebefinnende. Tror du det kan komme av at du var sliten. Du har jo jobba hele tiden, og kroppen sier jo noen ganger fra.
Det er bra du skal sjukmelde deg nå, i hvert fall!
Velkommen tilbake!

ORIGINAL: Hege77

Heeeeeeiiiiiiiiiiii Schnuppa vår [:D]
Koselig å ha deg tilbake hos oss igjen [:D]

Kjempe ekkelt å høre om det illebefinende, hadde blitt kjempe redd selv jeg. Men godt alt er fint med deg og den lille nå da [:)] og at den ligger ritkig vei. Lille prinsessa vår ligger også med hodet ned, men har vist ikke festet seg enda. Jeg skrøt fælt av menssmerter her om dagen, om at nå skjer det ting, men nå er alt stille her, helt stille.

Har savnet deg jeg vennen [:)] Du er alltid så koselig å snakke med [:D]

ÅÅÅ så koselige meldinger her inne at jeg blir helt rørt over dere jenter.. Tusen takk Hege og ditto til deg..[:)][:)]

Prinsessa di kommer snart skal du se[;)].. Du har iallefall ikke lenge igjen.. Blir nok lenger venting på meg... Men men , den som venter å noe godt og herlig venter ikke forgjeves sier nå jeg..[;)][;)]

Du er ei super jente og jeg heier på deg og at du snart har lillejenta i armene dine...

KLem fra meg

ORIGINAL: 2gang

Uff, ikke bra med illebefinnende. Tror du det kan komme av at du var sliten. Du har jo jobba hele tiden, og kroppen sier jo noen ganger fra.
Det er bra du skal sjukmelde deg nå, i hvert fall!
Velkommen tilbake!

Takkk vennen...

Tror det kom av det jeg også.. Og hos jordmor i dag var alt på topp [:)]så da tenker jeg ikke mer på det.. Men sykemelding for mine 4 siste dager det skal jeg skaffe meg, for kroppen min den er sliten nå... Ja av å stresse på jobb... Men er ikke lei av å være gravid enda... [;)][;)]

ORIGINAL: chello

HVA???? FESTER IKKE HODE SEG FØR FØDSEL? Da jeg var på kontroll tirsdag sa di at lea sitt hode var festet.... Er det førdsel på meg da?

Det er ikke sikker.
På andre gangs fødende trenger ikke hodet å feste seg før fødselen  er i gang.
Men det betyr ikke at fødselen starter fordi at hodet har festet seg.
På tredje gangs fødende trenger ikke hodet å feste seg i det hele tatt.

Back
Topp